جمعه 4 خرداد 1386

صعود ايران به نيمه نهايی واليبال قهرمانی نوجوانان آسيا، ايسنا

ست‌کوويچ: شکست سنگينی را به ژاپن تحميل کرديم
سرمربی ژاپن: حضور در فينال حق تيم ايران است


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی

يوتسا ست‌کوويچ پس از پيروزی ۳ بر صفر تيم ملی واليبال نوجوانان ايران در مقابل ژاپن گفت: در مرحله‌ی مقدماتی، تيم را فقط برای مرحله‌ی پلی‌آف آماده کرده بودم، به همين خاطر نتايج آن مرحله اصلا برايم اهميت ندارد.

سرمربی صربستانی تيم ملی واليبال نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به مالزی، با تاکيد بر اين مطلب اظهار کرد: بايد قبول کنيم که بازيکنان ما تجربه‌ی بازی در مقابل تيم‌های شرق آسيا را نداشتند. ما در مرحله‌ی مقدماتی اين فرصت را در اختيار آنها قرار داديم. قبل از اين ديدار، تمامی خصوصيات تيم ژاپن را برای بازيکنانم آناليز کرده بودم. تيم ما در گيم اول با نظم و جديت بسيار خوبی بازی قابل قبولی را از خود به نمايش گذاشت تا در گيم‌های بعدی با آرامش بيشتری بازی را دنبال کند.

وی افزود: ژاپن در دو گيم آخر با تمام توانش جنگيد تا تمرکز ما را از بين ببرد. آنها چيزی برای از دست دادن نداشتند اما، تيم ما چون با تمامی بازيکنانش به مصاف ژاپن رفته بود توانست در پايان، شکست سنگينی را به اين تيم پرقدرت تحميل کند.

ست‌کوويچ با اشاره به بازی فردای تيم ملی مقابل کره جنوبی در مرحله‌ی نيمه نهايی تصريح کرد: تيم کره جنوبی يکی از بهترين تيم‌های اين دوره از مسابقات است. ما تجربه‌ی بازی در مقابل آنها را داريم و با استفاده از همان تجربه، در کنار انگيزه‌ی بالا، تمرکز قوی و انرژی بسيار زياد سعی خواهيم کرد به ديدار فينال صعود کنيم.

ماسافومی اورا سرمربی تيم ملی واليبال نوجوانان ژاپن نيز در پايان اين ديدار در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: قبل از اين بازی به بازيکنانم تاکيد کرده بودم که تمامی تمرکز خود را بر روی مجتبی شبان و آرش کمال‌وند معطوف کنند. دريافت‌های تيم ما بسيار بد بود. به همين خاطر نتوانستيم با سرعت هميشگی خود بازی کنيم. تاکتيک‌های حمله‌ی ما نيز به همين خاطر از بين رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: مجتبی شبان بازيکن شماره ۲ تيم ملی ايران، دفاع مرکزی تيم ما را از بين برد. ضمن اين‌که ادريس دانشور بازيکن شماره ۷ تيم ايران نيز فراتر از انتظار ما ظاهر شد.

سرمربی ژاپن در پايان درخصوص بازی فردای ايران مقابل کره جنوبی گفت: تيم ملی ايران با استفاده از دفاع بسيار خوب خود می‌تواند کره جنوبی را به راحتی در هم بشکند. حضور در فينال حق تيم ايران است؛ چرا که بازيکنان شما توانايی اين را دارند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33329

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صعود ايران به نيمه نهايی واليبال قهرمانی نوجوانان آسيا، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016