سه شنبه 8 خرداد 1386

تيم ملی فوتبال ايران به مکزيک سفر کرد، ايران - مکزيک: ساعت ۳:۳۰ بامداد دوازدهم خرداد، دوم ژوئن به وقت تهران، ايسنا

امير قلعه‌نويی در پاسخ به منتقدين:
مسووليت تيم ملی با من است
بازی با مکزيک مفيد خواهد بود


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

تيم ملی فوتبال بامداد امروز (سه شنبه) برای انجام ديدار دوستانه برابر مکزيک راهی اين کشور شد تا خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسيا کند. اين در حالی است که چند تن از کارشناسان بر اين باورند که با توجه به شيوه بازی با مکزيک و تفاوت‌ها ميان سبک بازی اين تيم با حريفان ايران در جام ملت‌های آسيا، اين بازی نمی‌تواند برای تيم ملی مفيد باشد.

امير قلعه‌نويی پيش از سفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: نظر دوستان محترم است اما، آنها بايد بدانند که مسووليت تيم ملی هم اکنون بر عهده من و ساير اعضای کادر فنی است. انشاالله هر موقع اين دوستان کارشناس مسووليتی در تيم ملی گرفتند می‌توانند آن گونه که می‌خواهند برای تيم ملی تصميم‌گيری کنند.

وی درباره‌ی تفاوت سبک بازی مکزيک با تيم‌های حاضر در جام ملت‌های آسيا گفت: به نظر من اين حرف کارشناسی شده نيست. مکزيک تيمی نيست که تنها با يک سبک و شيوه بازی کند و در رده‌بندی فيفا جزو بهترين‌ها است، به همين دليل اعتقاد دارم که بازی برابر مکزيک در آستانه حضور در جام ملت‌ها می‌تواند برای ما مفيد باشد.

قلعه‌نويی بر سياست داشتن دو تيم ملی تاکيد کرد و گفت: ما به دنبال اين هستيم که دو تيم در اختيار داشته باشيم تا در موارد لزوم بتوانيم از بازيکنان دو تيم در تيم اصلی استفاده کنيم. به همين دليل از بازيکنانی برای بازی با مکزيک دعوت کرديم که می‌توانند جز تيم اصلی باشند. ضمن آن که تيمی در جام ملت‌ها موفق می‌شود که بتواند در شرايط آب و هوايی مالزی وضعيت ثابتی داشته باشد و قوای بدنی بازيکنان تحليل نرود.

سرمربی تيم ملی که صبح دوشنبه از سفر به امارات بازگشت درباره‌ی وضعيت بازيکنانی ايرانی حاضر در امارات گفت: برای بررسی شرايط پنج بازيکن ايرانی که در امارات حضور داشتند به آنجا رفتم و با توجه به اهميت جام ملت‌ها با آنها صحبت کردم. بازی الاهلی و شارجه را از نزديک تماشا کردم و مسعود شجاعی درخشش خوبی در اين بازی داشت و دو گل نيز به ثمر رساند اما، رسول خطيبی مصدوم است و اميدواريم که بتوانيم از او در بازی با مکزيک استفاده کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قلعه‌نويی در پايان گفت: قطعا در جام ملت‌ها تمام لژيونرها را در اختيار خواهيم داشت. ضمن اين که نوزدهم خرداد از بازيکنان تستی خواهيم گرفت و از ۲۲ خرداد تمرينات‌مان را آغاز می‌کنيم، هر چند که به دليل طولانی شدن ليگ و جام حذفی مجبوريم که از فشار اوليه‌ای که قرار بود به تيم وارد کنيم کم خواهيم کرد.

تيم ملی ايران که خود را آماده‌ی حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسيا می‌کند، ساعت ۳:۳۰ بامداد (به وقت تهران) دوازدهم خرداد در ديداری دوستانه به مصاف تيم ملی مکزيک می‌رود.

کاروان تيم ايران شامل کادر فنی و بازيکنان ساعت ۲ بامداد امروز با پرواز مستقيم به فرانکفورت می‌رود و پس از توقفی سه ساعته در اين فرودگاه راهی سن لوئيزه محل برگزاری اين بازی خواهد شد.

تيم ملی ايران چهاردهم خرداد پس از انجام ديدار دوستانه برابر مکزيک به ايران بازخواهد گشت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33347

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملی فوتبال ايران به مکزيک سفر کرد، ايران - مکزيک: ساعت ۳:۳۰ بامداد دوازدهم خرداد، دوم ژوئن به وقت تهران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016