چهارشنبه 24 مرداد 1386

تيم فوتبال زنان ايران دومين بازی خود را مقابل اردن هم برد، ايسنا

- ضيافت شام فدراسيون فوتبال برای تيم فوتبال زنان اردن

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

ايران در دومين بازی تدارکاتی خود پيش از مسابقات غرب آسيا، تيم اردن را برای بار دوم شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين ديدار که در زمين فوتبال باشگاه آرارات برگزار شد، با نتيجه‌ی مشابه ۳ بر ۲ در بازی اول برای ايران همراه بود و فرشته کسرايی، بيان محمودی و زهرا قنبری برای ايران گل‌زنی کردند.

اردن امروز تهران را به مقصد اردن ترک می‌کند تا روز دوازدهم شهريورماه به صورت رسمی در مسابقات غرب آسيا ميزبان ايران باشد.

در پايان اين مراسم فدراسيون فوتبال ضيافت‌های شامی را برای تيم فوتبال زنان اردن برگزار کرد و با اهدای هدايای ويژه‌ای از آنها تقدير و تشکر به عمل آورد.

خديجه سپتجی نايب رييس فدراسيون فوتبال ضمن تشکر و خوش آمد به تيم زنان اردن در سخنان کوتاهی گفت: «اميدوارم تيم فوتبال زنان مسلمان مانند بقيه‌ی رشته‌های ورزشی در دنيا بهترين باشند، ما هم هر جا که باشيم از فوتبال زنان حمايت خواهيم کرد؛ اما با پيشرفتی که فوتبال زنان ايران داشته است، در غرب آسيا قطع نايب قهرمانی خود را تکرار می‌کنيم و يا قهرمان خواهيم شد.»

"ماهدا ابوحنطش" سرمربی تيم فوتبال زنان اردن نيز گفت: «من از شما تشکر می‌کنم که باعث شديد تيم خود را محک بزنيم. ايرانی‌ها هميشه در بين کشورهای عربی به کرامت معروف هستند و از شما تشکر می‌کنم. دوست دارم دوباره اين بازی‌ها تکرار شود. من از همين حالا برای غرب آسيا به شما خوش آمد می‌گويم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نبی، دبير فدراسيون فوتبال هم با تشکر و خوش‌آمدگويی به تيم اردن گفت:« ورزش زنان از چند جهت قابل توجه است؛ سلامتی خودشان، سلامتی فرزندانشان و اخوتی که بين ورزشکاران سراسر دنيا ايجاد می‌شود.»

وی افزود: «در هر صورت کار ورزشکاران زن نسبت به ورزشکاران مرد از هر جهت سخت‌تر است و به تناسب نوع ورزش در بعد قهرمانی‌، ايجاب می‌کند زنان تلاش بيش‌تری نسبت به مردان داشته باشند.»

وی در پايان با آرزوی موفقيت دو تيم در مسابقات غرب آسيا خواستار توسعه‌ی اين مسابقات در ميان کشورهای همسايه شد و حمايت فدراسيون فوتبال را از تيم زنان کشورمان اعلام کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34040

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم فوتبال زنان ايران دومين بازی خود را مقابل اردن هم برد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016