پنجشنبه 8 شهريور 1386

در ميان استقبال باشکوه، تيم ملی واليبال نوجوانان ايران بامداد امروز وارد تهران شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی


تيم ملی واليبال نوجوانان کشورمان بامداد امروز (پنجشنبه) از طريق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد و مورد استقبال باشکوه مردم و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی واليبال نوجوانان کشورمان پس از قهرمانی در دهمين دوره مسابقات جهانی مکزيک در ساعت ۵۵ دقيقه بامداد امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رييس جمهور، کيومرث ‌هاشمی‌، رييس مرکز توسعه ورزشی قهرمانی سازمان تربيت بدنی و همچنين محمدرضا داورزنی، رييس فدراسيون واليبال کشورمان قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان که از طريق پرواز آمستردام هلند وارد تهران شدند با گردن آويز‌های طلای خود که نشان از غرور ملی و افتخار آفرينی آن‌ها در يکی از مهمترين رويداد‌های جهانی داشت، حلقه‌های گل خود را از سوی جمعی از جانبازان ايران اسلامی‌ که از ساعت‌ها قبل در فرودگاه حضور داشتند، دريافت کردند و با اشتياق تمام در آغوش گرم خانواده‌های خود و جمعی از مردم که از نقاط مختلف کشور برای استقبال از فرزندان خود به انتظار نشسته بودند پيوستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است، گروه موزيک مستقر در مهرآباد نيز پس از ورود تيم ملی واليبال نوجوانان با نواختن سرود ملی کشورمان به اجرای ديگر برنامه‌های خود پرداختند.

تيم ملی واليبال نوجوانان ايران در دهمين دوره مسابقات جهانی که در کشور مکزيک برگزار شد، با غلبه بر حريفان قدرتمند اروپايی و آمريکايی و همچنين آسيايی خود بر بام نخست مسابقات جهانی نوجوانان قرار گرفت.

گفتنی است، اين تيم چند ماه گذشته نيز در جريان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسيا به مقام نخست دست پيدا کرده بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34150

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در ميان استقبال باشکوه، تيم ملی واليبال نوجوانان ايران بامداد امروز وارد تهران شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016