چهارشنبه 21 شهريور 1386

مهدی سيد صالحی: دريافت توپ طلای آسيا يک آرزوست، ايسنا

- با بازی‌های خوب از ساکت و بوناچيچ قدردانی می‌کنم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


نامزد ايرانی دريافت عنوان برترين بازيکن سال آسيا گفت: اميدوارم با رفع آسيب ديدگی و حضور درترکيب سپاهان بتوانم اين عنوان را برای کشورم کسب کنم.

سيد مهدی سيد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: رسيدن به عنوان بهترين بازيکن فوتبال آسيا برای هر بازيکنی يک آرزوست. متاسفانه هم اکنون مصدوم هستم و اين چنين نمی‌توانم برای سپاهان بازی کنم. با اين حال اميدوارم که با رفع آسيب ديدگی‌ام و صعود سپاهان به مرحله‌ی بعد رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا بتوانم با بازی‌های خوب اين عنوان را برای کشورم کسب کنم.

وی افزود: پس از اين که مينيسک پايم را عمل کردم، هفته بعد قرار است که بخيه پايم را بکشم و پس از اين، تمرينات فيزيوتراپی را آغاز خواهم کرد. اين مصدوميت بدشانسی محض برای من بود اما، هم اکنون انگيزه بالايی دارم. ضمن آن که بايد از ساکت و بوناچيچ تشکر کنم که در اين مدت صبر کردند و نشان دادند که چه انسان‌های قدرشناسی هستند. می‌خواهم با بازی‌های خوبی که در آينده انجام خواهم داد از آنها قدردانی کنم.

سيد صالحی درباره‌ی عملکرد مهاجمان سپاهان در اين فصل گفت: فکر می‌کنم با حضور بازيکنانی نظير محمود کريمی، عمادرضا و حجت‌زاد محمود جای من در سپاهان خالی نباشد. آنها در اين پنج هفته بازی‌های بسيار خوبی را برای تيم انجام داده‌اند و خوشحالم که می‌بينم سپاهان يکی از بهترين تيم‌های ايران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: سپاهان اگر اين گونه ادامه بدهد می‌تواند مرهمی بر زخم‌های فوتبال ايران در آسيا باشد و می‌تواند اقتدار نام فوتبال ايران را در آسيا بار ديگر مطرح کند.

سيد صالحی در پايان گفت: پس از مصدوميت مطمئن باشيد که چهره جديدی از من خواهيد ديد و قول می‌دهم در صورتی که سپاهان به مرحله بعد صعود کرد با تلاش بازيکنان به ديدار فينال برسيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34238

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی سيد صالحی: دريافت توپ طلای آسيا يک آرزوست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016