چهارشنبه 28 شهريور 1386

روز بد ايران در سومين روز مسابقات جهانى كشتى، ايسنا

شكست محمدى، داداشى و هاشم زاده

خبرگزارى دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشى - كشتى


هر سه ملى پوش ايران در روز سوم مسابقات جهانى كشتى با شكست روبرو شدند.


به گزارش خبرنگار اعزامى ايسنا از باكو، در روز سوم مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى جهان در باكو رقابت هاى دو وزن ۵۵ و ۶۰ كيلوگرم آزاد و ۱۲۰ كيلوگرم فرنگى برگزار شد كه تقى داداشى، مراد محمدى و مسعود هاشم زاده هر سه شكست خوردند.


در وزن ۵۵ كيلوگرم، تقى داداشى در اولين كشتى خود به مصاف «هنرى سهودو» از آمريكا رفت كه در يك كشتى حساب شده ۵ بر صفر پيروز شد. داداشى در تايم اول يك بار حريف خود را در خاك نشاند و در تايم دوم نيز با خاك كردن و به پل بردن حريف چهار امتياز گرفت تا به يك پيروزى با ارزش برسد. اما، داداشى در دور دوم مقابل «رضوان گاجيف» از بلاروس كارى از پيش نبرد و در دو تايم متوالى تن به شكست سه بر يك داد.


داداشى در تايم اول فيتو شد تا دو بر يك مغلوب شود در در تايم دوم هم در خم گيرى سكه به سود حريف افتاد تا يك بر صفر بازنده شود و در انتظار ساير رقابت ها بماند. در صورت راه يابى اين كشتى‌گير بلاروس به فينال داداشى براى رسيدن به مدال برنز شانس خواهد داشت.


در وزن ۶۰ كيلوگرم، مراد محمدى مدافع عنوان قهرمانى اين وزن ابتدا سه بر صفر(۲-۰ و ۱-۰) از سد «الكساندر كارنيتسكى» از بلاروس گذشت و در دور دوم نيز سعيد آذربايجانى كشتى گير ايرانى الاصل كانادا را سه بر يك مغلوب كرد. محمدى تايم اول را با فن كمر دو بر صفر برد و در تايم دوم در حالى كه يك بر صفر عقب بود، حريف را در خاك نشاند تا پيروز مسابقه شود اما، محمدى هم در دور دوم مانند داداشى موفق ظاهر نشد و در مصاف با «مراد رمضان اف» از مقدونيه در دوتايم سه بر صفر شكست خورد.


محمدى در تايم اول با فن «تو حلق» به پل رفت و در تايم دوم هم با دفاع مطلق كشتى گير مقدونيه كار به خم گيرى كشيد كه سكه به سود مراد نيامد و يك امتياز هم در خم گيرى از دست داد تا نتواند از قهرمانى سال گذشته دفاع كند. وى بايد در انتظار ساير كشتى ها بنشيند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در وزن ۱۲۰ كيلوگرم، مسعود هاشم زاده در همان دور اول در سه تايم به «ليو دلى» قهرمان امسال آسيا از چين باخت تا ايران از لحاظ امتياز تيمى موقعيت بسيار خوب خود را از دست دهد. در هر سه تايم اين كشتى هيچكدام فنى اجرا نكردند و چون دوبار شانس با فرنگى كار چين بود و سكه به سود او افتاد بازنده شد. نتيجه هر سه تايم يك بر يك به پايان رسيد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34273

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روز بد ايران در سومين روز مسابقات جهانى كشتى، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016