شنبه 12 آبان 1386

تکذيب خداحافظی ناصر حجازی از استقلال، ايسنا

- نشست فوق العاده‌ی هيات مديره با "حجازی"
- احتمال حضور سرمربی خارجی وجود دارد


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سخنگوی باشگاه استقلال شايعه‌ی خداحافظی امروز "ناصر حجازی" از هواداران تيم فوتبال استقلال را تکذيب کرد.

هاشم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين رابطه اظهار کرد: حجازی امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه با حضور در محل باشگاه در جلسه‌ای با حضور مديرعامل شرکت کرده است که به همين دليل عملا امکان حضور وی در تمرين عصر استقلال فراهم نشد.

وی همچنين از برگزاری جلسه‌ی هيات مديره‌ی استقلال با حضور حجازی از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ امروز با هدف تصميم‌گيری نهايی درباره‌ی ابقای وی يا حضور مربی ديگری در استقلال خبر داد.


احتمال حضور سرمربی خارجی

در ادامه‌ی جلسه‌ی مقدماتی باشگاه استقلال با مربيان مختلف امشب نشست ديگری با حضور فيروز کريمی در محل باشگاه تشکيل خواهد شد.

به گزارش ايسنا،‌ شب گذشته امير قلعه‌نويی سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران با حضور در محل باشگاه استقلال با علی فتح‌الله زاده درباره‌ی چگونگی همکاری احتمالی با اين باشگاه گفت‌وگو کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از آنجا که هيات مديره‌ی استقلال اعتقاد دارد ناصر حجازی تا نيم فصل بايد شرايط موردنظر باشگاه و هواداران به لحاظ کسب نتايج مطلوب را به دست آورد و در مقابل حجازی تمام فصل را از باشگاه فرصت خواسته است، به همين دليل باشگاه استقلال صحبت‌های مقدماتی را با گزينه‌های مختلف برای پذيرش سرمربيگری تيم در صورت عدم توافق نهايی با حجازی انجام داده است. پس از قلعه‌نويی، فيروز کريمی دومين مربی داخلی است که شرايط همکاری با وی بررسی خواهد شد.

علاوه بر اين شنيده‌های موثق حاکی از اين است که مذاکرات با گزينه‌های خارجی برای سرمربيگری استقلال آغاز شده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34805

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تکذيب خداحافظی ناصر حجازی از استقلال، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016