جمعه 30 آذر 1386

فيروز کريمی: دو يا سه بازيکن در تعطيلات نيم فصل کنار گذاشته می‌شوند، ايسنا

- از نيم فصل دوم بارمان را برای قهرمانی می‌بنديم
- فرهاد مجيدی اجازه خريد بازيکن را نمی‌دهد!


خبرگزاری دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: ورزشی - فوتبال


اعضای کادر فنی باشگاه استقلال تهران، پنجشنبه شب در هتل عالی قاپو اصفهان، رو در روی خبرنگاران نشستند و به سوالات بی‌شمار آنها پاسخ دادند. در اين کنفرانس مطبوعاتی که تا ساعت ۲۳ نيمه شب ادامه يافت، فيروز کريمی، از هر دری سخن گفت و البته باز هم شوخی‌های کلامی خود را به کرات تکرار کرد تا اين کنفرانس، ۲ و نيم ساعته برای حضار به هيچ عنوان خسته کننده نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران‌(ايسنا) از اصفهان، فيروز کريمی در خصوص اخراج محمد نوازی از تيم و برگشت دوباره وی به تمرينات گفت: نوازی بعد از تعويضش در بازی با نفت، اعتراض کرد که البته من در آن موقع متوجه اعتراض او نشدم. ولی با صحبتی که با "ورمزيار" داشتم فهميدم که اعتراض وی چگونه بوده و عليرغم اين که اين اعتراض او چندان هم شديد نبوده، اما من اين اعتراض کم را هم قبول ندارم و او را از تمرينات اخراج کردم. بعد از چند روز و با درخواست نوازی و ورمزيار و با موافقت من او از بازيکنان رخصت گرفت و به تمرينات بازگشت. البته اگر به من بود، اصلا دوست نداشتم نوازی ديگر به تيم بازگردد.

وی اضافه کرد: نوازی بازيکن باتجربه و با اخلاقی است و می‌تواند برای همه يک الگو باشد. اتفاقا به دليل همين تجربه‌اش می‌گويم که اين اعتراضات از او بعيد بوده و می‌بايست مجازات سنگينی می‌شد.

سرمربی آبی‌پوشان تهرانی، در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره‌ی ريزش بازيکنان که از آن ياد کرده است، گفت: مطمئن باشيد در بين دو نيم فصل، دو، سه بازيکن از تيم بارشان را خواهند بست و از تيم کنار گذاشته می‌شوند. البته در صورتی که در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن، مصدوميت جدی برای بازيکنی پيش نيايد که مجبور بشويم از بين آن بازيکنان، نفری را حفظ کنيم.

کريمی اضافه کرد: من گزارشم را به فتح الله زاده داده‌ام و وی هم تلويحا موافقت‌اش را با کنار گذاشتن يکی دو بازيکن اعلام کرده‌. در بين نيم فصل اين بازيکنان قطعا از تيم خواهند رفت.

وی در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا، درباره‌ی جذب بازيکن جديد در زمان نقل وانتقالات نيم فصل دوم هم گفت: به دو دليل بازيکن جديد نمی‌توانيم جذب کنيم، نخست اين که ليست استقلال در همان شروع فصل بسته شد و به جز يک بازيکن زير ۲۱ سال ديگر بازيکن ديگری نمی‌تواند به تيم ما اضافه شود.

وی اضافه کرد: دليل دوم هم اين است که تا زمانی که فرهاد مجيدی در تيم است، او اجازه نمی‌دهد بازيکن به تيم اضافه شود. يک بار يک بازيکن نيجريه‌ای به تيم آورديم که فردای آن روز فرهاد پيش من آمد و گفت: "انگار که اين بازيکن هم دوست ندارد در استقلال باشد." از او پرسيدم چطور که جوابی نداد. بعدا فهميدم او با اين بازيکن صحبت کرده و البته نمی‌دانم چه گفته که او با جا گذاشتن کفش‌هايش که شمار ۴۸ است، از ايران فرار کرد و رفت!

وی در خصوص اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ افتاد، گفت: من اعتقاد دارم آمار برنامه ۹۰ قلابی بود. دلم روشن نيست که ميزان آرا واقعی باشد. به هر ترتيب من هنوز هم معتقدم که آن عمل من اشتباه نبوده و در آن زمان بايد صورت می‌گرفت، حتی اگر ۶۵ درصد مردم آن را نمی‌پسندند.

سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: اگر کارهايی که من می‌کنم برای دوست داران فوتبال اين سو تفاهم را بوجود آورده که من قصد اساعه ادب داشتم، از آنها معذرت می‌خواهم اما همه بايد بدانند که پشت اين کارها، چندين جام قهرمانی خوابيده که با صبر و حوصله به دست می‌آيد.

وی اضافه کرد: مادامی که بهفمم، به درد استقلال نمی‌خورم، مطمئن باشيد که استقلال را ترک می‌کنم تا نفر بهتری به جای من هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد.

فيروز کريمی آغاز راه استقلال را از نيم فصل دوم دانست و تصريح کرد:‌ استقلال از نيم فصل دوم بارش را برای قهرمانی خواهد بست، اين را شک نداشته باشيد.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين کنفرانس مطبوعاتی که به همت اسپانسر مالی باشگاه استقلال صورت گرفته بود، حاجيلو، سرپرست تيم گفت: در تعطيلات نيم فصل تحت هر شرايطی به امارات می‌رويم و اردوی تدارکاتی‌مان را در اين کشور برپا خواهيم کرد تا برای بازی‌های دور برگشت با قدرت تمام ظاهر شويم.

حاجيلو هم استقلال را از نيم فصل دوم يک تيم متفاوت دانست و اضافه کرد: کار اصلی فيروز کريمی از نيم فصل دوم شروع می‌شود و تاثيرات او در اين تيم از نيم فصل دوم آشکار می‌شود. تاثيراتی که در نهايت تيم را به مقام قهرمانی ليگ خواهد رساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تراب‌پور مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم در خصوص وحيد طالب‌لو و اين که او امسال با افت شديدی روبرو شده، گفت: ‌به هيچ عنوان قبول ندارم وحيد افت کرده است. وحيد مشکل روحی دارد که بايد آن را برطرف کرد. باور کنيد طالب‌لو، همان طالب‌لو فصل گذشته است.

وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين که طالب لو در استقلال رقيب جدی ندارد، احتمالا همين مساله علت اصلی افت او بوده است، گفت: استقلال دو دروازه‌بان ديگر دارد که يکی از آنها هم اکنون رقيب جدی طالب‌لو به شمار می‌آيد و ديگری در آينده خواهد شد. اشکان نامداری، دروازه‌بان دوم تيم، گلر با تجربه‌ای است که مطمئنا يک رقيب جدی برای وحيد به شمار می‌آيد و حسن‌نژاد نيز در آينده‌ای نزديک يک دروازه‌بان خوب خواهد شد.

در ادامه نيز آتيلا حجازی، آناليزور تيم گفت:‌ از بازی ششم به تيم اضافه شدم تا کارهای آناليز تيم را بر عهده بگيرم، روند هم به اين شکل است که در بين دو نيمه، نظرات‌مان را به کريمی انتقال می‌دهيم و وی در نهايت تصميم‌گيری می‌کند که از اين آناليزها که شامل نقاط ضعف و قوت تيم خودمان و حريف است، چه بهره‌ای بگيرد.

در اين کنفرانس مطبوعاتی، ناصر حجازی حضور نداشت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35287

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيروز کريمی: دو يا سه بازيکن در تعطيلات نيم فصل کنار گذاشته می‌شوند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016