دوشنبه 10 دي 1386

قطبی: مدافعين ما دو گل را به سپاهان هديه دادند! سرمربی سپاهان در نشست خبری پايان بازی حاضر نشد، ايسنا

افشين قطبی:
هنوز هم می‌گويم پرسپوليس قهرمان می‌شود
نيمکت‌نشينی "نيکبخت" تصميم فنی بود نه انضباطی


خبرگزاری دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: ورزشی - فوتبال


افشين قطبی گفت: مدافعين پرسپوليس در نيمه‌ی اول دو گل را به سپاهان هديه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه‌ی اصفهان، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعد از شکست ۲ بر ۱ مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی دو نيمه‌ی متفاوت داشت. نيمه‌ی اول سپاهانی‌ها از موقعيت‌های فراوانشان به خوبی استفاده کردند که اين ناشی از ناهماهنگی مدافعان ميانی ما بود و کلا در نيمه‌ی اول به هيچ عنوان خوب نبوديم. اما، در نيمه‌ی دوم بسيار بهتر بوديم و توانستيم بر روی دروازه‌ی حريف فشار بياورم.

وی اضافه کرد: اين بازی برای ما بسيار مهم بود. چرا که با شکست سپاهان می‌توانستيم اختلاف امتيازات را به عدد هشت برسانيم. در مقابل سپاهانی‌ها انگيزه‌ی بسيار زيادی داشتند که فاصله‌ی به وجود آمده در صدر جدول را با ما کاهش دهند. با اين حال فکر می‌کنم که نتيجه‌ی منطقی و عادلانه می‌توانست نتيجه‌ی مساوی باشد.

افشين قطبی با بيان اين مطلب که گل‌هايی که در نيمه‌ی اول دريافت کرديم هديه‌ی مدافعين ما به سپاهان بود، تصريح کرد: در نيمه‌ی دوم ما توانستيم به خط دفاعی‌مان سروشکل بهتری بدهيم و با تمرکز بيشتر به دروازه‌ی سپاهان يورش ببريم. در نيمه‌ی دوم ما هفت، هشت موقعيت گل را ايجاد کرديم که مهاجمانمان از آن استفاده نکردند.

قطبی با رد اين مساله که حاشيه‌ها به داخل تيمش نفوذ کرده و باعث شکست‌های اخير تيمش شده، گفت: تمرکز بيشتر ما در درون زمين است و من به هيچ عنوان علاقه‌ای به صرف انرژی برای از بين بردن حواشی ندارم.

وی درخصوص نيمکت‌نشينی نيکبخت واحدی گفت: نيمکت‌نشينی او يک تصميم فنی بود نه انضباطی. او نمی‌توانست ۹۰ دقيقه بازی کند و شاهد بوديد که در نيمه‌ی دوم زمانی که او را به بازی آورديم آمادگی کاملی از خود به نمايش گذاشت و بهترين نيمه‌ی دوم عمرش را بازی کرد.

سرمربی قرمزهای تهران با تکرار ادعای خود مبنی بر قهرمانی پرسپوليس در اين فصل ليگ برتر گفت: سپاهان و دو، سه تيم ديگر به همراه ما مدعی جدی قهرمانی به شمار می‌آيند. من فکر می‌کنم تيمی که بتواند در بازی‌های داخل خانه حداکثر امتيازات را کسب بکند می‌تواند قهرمان فصل شود.

به گزارش ايسنا، وی درخصوص مشکلات خط دفاع تيمش نيز گفت: قبول دارم که در يکی، دو بازی اخير عملکرد مدافعان چندان مناسب نبود اما،‌ فکر می‌کنم دعوت آنها به تيم ملی آنها را از نظر روحی تقويت کند و باعث شود که خط دفاع پرسپوليس نيز سروشکل بهتری به خود بگيرد.

وی در پايان خاطرنشان کرد: در نيم فصل دوم بازی‌های مهم ما داخل خانه است و اين يک امتياز مثبت برای ما است. البته فاصله‌ی ما با تيم سپاهان کم شده و مطمئنا نيم فصل دوم نسبت به نيم فصل اول کار بسيار سخت‌تری را در پيش خواهيم داشت.

***

ساکت:
"بوناچيچ" حق دارد که مصاحبه نکند!

برای چندمين بار "لوکا بوناچيچ" سرمربی سپاهان در نشست خبری پايان بازی حاضر نشد. "ساکت" مديرعامل باشگاه سپاهان نيز از اين حرکت وی حمايت کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه‌ی اصفهان، لوکا بوناچيچ برای چندمين بار پياپی است که در بازی‌های ليگ برتر چه در صورت شکست و چه در صورت پيروزی به ميان خبرنگاران نمی‌آيد و پاسخگوی سوالات آنها نيست.

مديرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ايسنا ضمن حمايت از اين حرکت لوکا گفت: او حق دارد که بعد از پايان بازی به ميان خبرنگاران نيايد چرا که می‌ترسد صحبت‌های او توسط روزنامه‌ها تحريف شود.

ساکت همچنين اضافه کرد: در غياب لوکابوناچيچ دستياران او هستند که به ميان خبرنگاران می‌آيند و پاسخگوی سوالات هستند. فکر نمی‌کنم اين کار اشتباهی باشد.

لازم به ذکر است، خبرنگاران اصفهانی بعد از عدم حضور لوکا بوناچيچ در کنفرانس مطبوعاتی در سالن کنفرانس خبری حاضر نشدند و در حالی که کريم قنبری به جای لوکا به سالن کنفرانس آمده بود، صحبت‌های جانشين لوکا را پوشش ندادند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35413

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطبی: مدافعين ما دو گل را به سپاهان هديه دادند! سرمربی سپاهان در نشست خبری پايان بازی حاضر نشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016