سه شنبه 11 دي 1386

حسين کعبی: انتخاب برايم دشوار است، با هيچ تيم ايرانی مذاکره نکرده ام، مهر

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: برای بازگشت دوباره به فوتبال ايران تصميم جدی نگرفته ام و هنوز با هيچ تيمی وارد مذاکره نشده ام.
به گزارش خبرنگارمهر، حسين کعبی درحاشيه تمرين امروز تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اين مطلب درجمع خبرنگاران گفت: ظاهرا چند تيم داخلی خواهان من هستند و در اين باره با مديربرنامه هايم گفتگو کرده اند اما من به شخصه مذاکره ای با اين تيم ها نداشته و تصميم گيری در اين باره را به مديربرنامه هايم محول کرده ام.

وی تصميم گيری برای انتخاب تيم آينده خود را دشوارعنوان کرئد و افزود: هر سه تيم پرسپوليس، استقلال و سپاهان از بهترين های ايران هستند و انتخاب يک تيم از بين آنها برای من دشوار است . به همين خاطر انتخاب از بين آنها را برعهده مديربرنامه هايم گذاشته ام.

کعبی در ادامه از احتمال ماندنش در لسترسيتی خبر داد و افزود: ظرف ۱۰ روز آينده بايد به لستر برگردم. اگرطی فصل نقل و انتقالات ژانويه نتوانم با تيمی قرارداد منعقد کنم احتمال دارد که مجددا برای لستر بازی کنم . در اين باره همه چيزبستگی به مذاکره مجدد من با مسئولان اين باشگاه دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با ابراز اميدواری از اينکه هرچه زودتر سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان تعيين شود، گفت: اينکه تيم ملی پس از مدت ها شکل گرفت جای خوشحالی دارد، تنها اميدوارم سرمربی تيم ملی هم هرچه زودتر مشخص شود تا تمرينات با نظم و انضباط بيشتری دنبال شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35430

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين کعبی: انتخاب برايم دشوار است، با هيچ تيم ايرانی مذاکره نکرده ام، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016