جمعه 21 دي 1386

بازتاب تساوی تيم ملی فوتبال ايران در سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، ايرنا

تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۱۰/۲۱‬

تساوی تيم ملی فوتبال ايران مقابل تيم قطر در پايگاه اينترنتی کنفدراسيون فوتبال آسيا بازتاب داشت.

به گزارش ايرنا به نقل از سايت خبری کنفدراسيون فوتبال آسيا ، در اين ديدار که "علی کريمی" کاپيتانی تيم ملی فوتبال ايران را برعهده داشت ، دو تيم ايران و قطر به تساوی بدون گل رضايت دادند.

اين بازی قرار بود که روز چهارشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که به دليل سرمای شديد تهران ، مسابقه با يک روز تاخير در شهر دوحه پايتخت قطر برگزار شد.

قطری‌ها که خود را برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقه‌های جام جهانی آماده می‌کنند ، پس از مدتها غيبت ، "ابراهيم خلفان" مهاجم ‪ ۱۹‬ساله و بازيکن برتر سال ‪ ۲۰۰۶‬آسيا را دوباره در جمع خود داشتند. اين امر روحيه تيم قطر را قبل از شروع رقابتهای مقدماتی جام جهانی بالا برده است.

قطری‌ها که تا به حال در مرحله نهايی جام جهانی راه پيدا نکرده‌اند ، روز ‪ ۶‬ماه فوريه در اولين ديدار خود برابر تيم استراليا قرار خواهند گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ايران هم که در گروه پنجم بازيها با تيم‌های امارات ، سوريه و کويت همگروه است ، در همين روز (‪ ۱۷‬بهمن ماه) با تيم سوريه روبرو خواهد شد.

تيم ايران روز يکشنبه هفته آينده در ديداری دوستانه در جزيره کيش با تيم مالی ديدار خواهد کرد که اين تيم آفريقايی نيز خود را برای شرکت در جام ملتهای قاره آفريقا آماده می‌کند.

تيم ملی فوتبال ايران در نخستين ديدار تدارکاتی خود در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تيم هانزاروشتوک آلمان رفت که با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر مغلوب حريف شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35570

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازتاب تساوی تيم ملی فوتبال ايران در سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016