شنبه 22 دي 1386

تقدير سپ‌بلاتر از صفايی فراهانی، ايسنا

- تجارب و قابليت‌های‌تان فوتبال ايران را به جهان برگرداند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


جوزف سپ‌بلاتر، رييس فدراسيون جهانی فوتبال (فيفا) با ارسال نامه‌ای خطاب به محسن صفايی فراهانی، رييس کميته‌ی انتقالی فدراسيون فوتبال ايران از آنچه که به عنوان زحمات ۱۳ ماهه‌ی وی عنوان شده، تقدير و تشکر کرده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در متن نامه‌ی ارسالی رييس فيفا که نسخه‌ای از آن در اختيار ايسنا قرار گرفته، آمده است: « با دريافت گزارش اجلاس انتخاب رييس فدراسيون فوتبال ايران که نهم ژانويه در تهران برگزار شد، من عميق‌ترين تشکرهای خود را برای تلاش‌ها و زحمات ۱۳ ماهه‌ی شما و برگزای ۶۷ جلسه کميته‌ی انتقالی از زمان تاسيس آن در ماه دسامبر سال ۲۰۰۶ اعلام می‌کنم.»

در ادامه متن اين نامه با اشاره به سوابق صفايی فراهانی به عنوان رييس سابق فدراسيون فوتبال ايران آمده است: «تجارب شما به عنوان رييس سابق فدراسيون فوتبال ايران، شناخت‌تان از اصول بين‌المللی فوتبال و قابليت‌های شخصی‌تان، شرايط بازگشت مناسب فدراسيون فوتبال ايران به جهان و فوتبال آسيا را فراهم کرد. اين موضوع نه تنها دستاورد قابل ملاحظه‌ای برای فوتبال ايران، باشگاه‌ها و بازيکنان است، بلکه دستاوردی برای همه‌ی کشور ايران محسوب می‌شود».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان نامه‌ی "سپ بلاتر" به صفايی فراهانی آمده است:« به من اجازه دهيد تا به اين وسيله از طريق شما مراتب تشکر و دوستی خود را به چهار همکارتان در کميته‌ی انتقالی، آقايان کيومرث هاشمی، حسن غفاری، محمد خبيری و علی رغبتی اعلام کنم. مشتاق ديدارتان هستم».

رونوشت اين نامه به محمدبن‌همام، رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا و عضو هيات رييسه فيفا ارسال شده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35594

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تقدير سپ‌بلاتر از صفايی فراهانی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016