جمعه 19 بهمن 1386

فيفا: ايران و پنج کشور ميزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


فيفا کشورهای نامزد ميزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در جلسه‌ی فوتسال و فوتبال ساحلی فيفا که پنج شنبه برگزار شد، فدراسيون بين‌المللی فوتبال اسامی کشورهای نامزد ميزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد که ايران، جمهوری چک، مصر، نيوکالدونيا، پرتغال و تايلند خود را نامزد ميزبانی اين رقابت‌ها کرده‌اند.

در اين جلسه که با حضور سپ بلاتر و به رياست ريکاردو تکسريا رييس کميته‌ی فوتسال و فوتبال ساحلی فيفا برگزار شد رييس فيفا با ابراز رضايت از پيشرفت اين دو رشته گفت: فوتسال و فوتبال ساحلی به سرعت در حال رشد هستند و ما می‌توانيم اثرات اين پيشرفت را در نقاط مختلف مشاهده کنيم. همين که رقابت‌های جام جهانی فوتسال برای اولين بار با حضور بيست تيم برگزار می‌شود خود نشان دهنده‌ی پيشرفت اين رشته‌ی ورزشی است.

در اين جلسه همچنين زمان دقيق رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۰۸ که به ميزبانی برزيل برگزار می‌شود نيز مشخص شد.

اين رقابت‌ها از سی‌ام سپتامبر تا نوزدهم اکتبر در دو شهر ريودوژانيرو و برازيليا برگزار خواهد شد که در آن چهار نماينده‌ از ‌AFC، دو نماينده از آفريقا سه نماينه از کونکاکاف چهار نماينده از آمريکای مرکزی، يک نماينده از قاره‌ی اقيانوسيه و شش تيم از اروپا حضور خواهند داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قرعه‌کشی اين رقابت‌ها ششم جولای در برازيليا برگزار خواهد شد.

فيفا همچنين زمان برگزاری رقابت‌های فوتسال در سال ۲۰۰۸ که به ميزبانی مارسی فرانسه برگزار می‌شود هفدهم تا بيست و هفتم جولای اعلام کرد. قرعه‌کشی اين مسابقات نيز هجدهم می برگزار خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35851

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيفا: ايران و پنج کشور ميزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016