جمعه 19 بهمن 1386

هفته‌ بيستم ليگ برتر فوتبال: صباباتری موقتا جای سپاهان را گرفت، شکست صنعت نفت و پيروزی استقلال اهواز، سايپا و پگاه، ايسنا

- پگــاه سـرانجـام از قعــر جـدول فـرار کــرد


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


هفته‌ی بيستم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال ايران با صعود تيم صباباتری تهران به مکان دوم جدول و همچنين برتری تيم‌های استقلال اهواز، سايپای تهران و شکست نفت آبادان پيگيری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته‌ی بيستم ليگ برتر از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه امروز با برگزاری شش ديدار آغاز شد که در ورزشگاه دستگردی تهران تيم‌ فوتبال استقلال اهواز موفق شد با گل‌های بيگدلی در دقيقه‌ی ۳۰ و رضايی در دقيقه‌ی ۷۷ با نتيجه‌ی ۲ بر صفر ملوان را شکست دهد و با ۲۹ امتياز به طور موقت تا مکان چهارم رده‌بندی صعود کند.

همچنين صباباتری تهران با دو گل راه آهن تهران را شکست داد تا با ۳۵ امتياز و پيش از ديدار روز يکشنبه جايگزين سپاهان در رده‌ی دوم جدول شود.

سايپا تهران نيز با نتيجه‌ی يک بر صفر پاس همدان را شکست داد و ۲۴ امتيازی شد. تک گل تيم سايپا را ميلاد زنيدپور در دقيقه‌ی ۶۲ به ثمر رساند.

پگاه گيلان نيز در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد با نتيجه‌ی يک برصفر ميزبانش صنعت نفت آبادان را شکست دهد و با ۱۷ امتياز به مکان هفدهم جدول صعود کند.

همچنين داربی شيراز ميان تيم‌های برق و مقاومت شهيد سپاسی با تساوی صفر بر صفر پايان يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، تيم‌های شيرين فراز کرمانشاه و ذوب آهن اصفهان نيز به تساوی يک بر يک دست يافتند.

در يکی از ديدارهای هفته‌ی بيستم ليگ برتر فوتبال کشور تيم‌های شيرين فراز کرمانشاه و ذوب آهن اصفهان در کرمانشاه به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با تساوی يک بر يک پايان يافت.

اتابک نمازی برای شيرين فراز و اسماعيل فرهادی برای ذوب آهن در اين ديدار گلزنی کردند. شيرين فراز با اين نتيجه ۱۷ امتيازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پگاه در مکان شانزدهم قرار گرفت. ذوب آهن نيز با ۲۱ امتياز به مکان چهاردهم جدول صعود کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35862

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هفته‌ بيستم ليگ برتر فوتبال: صباباتری موقتا جای سپاهان را گرفت، شکست صنعت نفت و پيروزی استقلال اهواز، سايپا و پگاه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016