چهارشنبه 4 ارديبهشت 1387

تيم استقلال با پيروزي بر راه آهن به مرحله‌ي نيمه نهايي جام حذفي فوتبال ايران راه پيدا كرد، ایسنا

در مرحله‌ی یك چهارم پایانی جام حذفی فوتبال، تیم‌های استقلال و راه آهن تهران به مصاف یكدیگر رفتند كه این دیدار با نتیجه‌ی 5 بر 3 (3 بر 1 در ضربات پنالتی) به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

[گزارش تصویری ديدار تيم هاي استقلال و راه آهن]

استقلال در ضربات پنالتی با درخشش وحید طالب لو هر سه پنالتی خود را توسط محمد نوازی، مجتبی جباری و امیرحسین صادقی تبدیل به گل كرد اما طالب لو سه ضربه‌ی بازیكنان راه آهن را دفع كرد. برای راه آهن میختاریان ضربه اول را وارد دروازه استقلال كرد اما ضربات محمدی، رحیمی و جمشیدی وارد دروازه نشد.

این دیدار در پایان 120 دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود.

در نیمه‌ی نخست بازی تیم راه آهن كار را بهتر آغاز كرد و دقیقه 13 توسط احمد تقوی به گل رسید. پس از این گل بازیكنان تیم استقلال كه به دنبال جبران گل خورده و پیروزی بودند بر شدت حملات خود افزودند و در نهایت فرهاد مجیدی تنها دو دقیقه پس از آن كه جایگزین یوسفی در میدان شد در دقیقه 24 توانست گل تساوی استقلال را به ثمر برساند.

پس ازاین گل حملات تیم استقلال ادامه داشت اما بی دقتی مهاجمان این تیم سبب شد تیم استقلال از رسیدن به گل محروم بماند. بازیكنان تیم راه آهن نیز با استفاده از ضد حملات به حركت از كناره‌های زمین دروازه استقلال را تهدید می‌كردند.

نیمه نخست بازی با تساوی یك بر یك پایان یافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با آغاز نیمه‌ی دوم، شرایط بازی دگرگون شد و دو تیم یك دیدار پرهیجان و جذاب را به نمایش گذاشتند.

در دقیقه‌ی 47 مجتبی جباری نخستین خطر را ایجاد كرد اما ضربه‌ی وی حاصلی نداشت. در دقیقه‌ی 51 مجید نورمحمدی با استفاده از اشتباه مدافعان استقلال بر روی یك ضربه‌ی شروع مجدد گل دوم راه آهن را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی یك دقیقه بعد با شوتی محكم دروازه‌ی راه آهن را تهدید كرد اما این توپ نیز نتیجه‌ای در بر نداشت. لحظاتی بعد، داور به دلیل اعتراض فرهاد مجیدی به وی كارت زرد نشان داد. هم‌چنین رضا نورمحمدی نیز از داور كارت زرد گرفت.

در دقیقه‌ی 60 ضربه‌ی سر آرش برهانی در آستانه‌ی دروازه به بدن دروازه‌بان خورد و به زمین بازگشت. پس از این حركت داور به "كاسپاروف" دروازه‌بان تیم راه آهن به دلیل تمارض كارت زرد نشان داد. در دقیقه‌ی 66 بازی فرهاد مجیدی با عبور از مدافعان راه آهن گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه‌ی 83 شوت علیزاده توسط كاسپاروف مهار شد و سرانجام در وقت قانونی بازی با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

در نیمه‌ی دوم بازی میختاریان و تركاشوند به جای تارتار و بائو به میدان آمدند. هم‌چنین علیزاده نیز جایگزین سعید بیات شد.

نیمه‌ی نخست وقت‌های اضافی با بازی محتاطانه‌ی دو تیم همراه بود و فرصت چندانی بر روی دروازه‌ها پیش نیامد.

در آغاز این نیمه محمدنوازی در تیم استقلال تهران جایگزین امید روانخواه شد.

با آغاز نیمه‌ی دوم وقت‌های اضافه تیم استقلال بر شدت حملات خود افزود و در یك فرصت استثنایی علی علیزاده و آرش برهانی در مقابل دروازه‌ی خالی راه آهن قرار گرفتند اما نتوانستند دروازه‌ی راه آهن را باز كنند.

در این نیمه‌، سهراب انتظاری نیز برای تیم راه آهن به میدان آمد. در دقیقه‌ی پنجم وقت‌های اضافه‌ی دوم، میختاریان با شوتی محكم دروازه‌ی استقلال را تهدید كرد كه ضربه‌ی او توسط طالب‌لو به كرنر رفت.

در لحظات پایانی وقت‌های اضافی نیز حملات دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت تا كار به ضربات پنالتی كشیده شود و سرانجام در ضربات پنالتی استقلال توانست راه آهن را شكست دهد و راهی مرحله‌ی نیمه پایانی جام حذفی شود.

استقلال در نیمه نهایی باید به دیدار فولاد خوزستان برود

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36633

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم استقلال با پيروزي بر راه آهن به مرحله‌ي نيمه نهايي جام حذفي فوتبال ايران راه پيدا كرد، ایسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016