دوشنبه 9 ارديبهشت 1387

دادگاه مايلی‌کهن با شکايت علی دايی برگزار شد، مايلی‌کهن: من استاد دايی بودم، ايسنا

وکيل دايی: نسبت به مطالب کذب شکايت داريم
قاضی پرونده: رای دادگاه ظرف يک هفته صادر می‌شود


جلسه‌ی رسيدگی به اتهام محمد مايلی کهن که با شکايت علی دايی مطرح شده در شعبه‌ی ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران به رياست قاضی صفوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ايسنا، در اين جلسه عسگری پيش‌بين - وکيل مدافع علی دايی- و محمد مايلی‌کهن به همراه فرزندش نعيم مايلی کهن و وکيل مدافعش حاضر شدند.

در ابتدای جلسه عسگری پيش‌بين، وکيل مدافع علی دايی به بيان شکواييه‌ی خود پرداخت و اظهار داشت: پس از ناکامی تيم ملی فوتبال در جام جهانی (عدم صعود به مرحله‌ی دوم) يک برنامه‌ی تلويزيونی به عنوان «يک جهان يک جام» با حضور چند تن از کارشناسان از جمله آقای مايلی کهن به صورت تلويزيونی از شبکه‌ی سوم سيما پخش شد که موضوع برنامه «بررسی علل ناکامی تيم ملی بود» و هر يک از کارشناسان نيز در اين مورد به ابراز عقيده پرداختند.

عسگری پيش‌بين ادامه داد: مايلی کهن به عنوان يک کارشناس در قالب ابراز نظر کارشناسی در فضای ملتهب و مشوشی که در جامعه وجود داشت و مردم ما خصوصا فوتبال‌دوستان حرفه‌ای به شدت متاثر و ناراحت بودند، تلاش کرد با زمينه‌چينی، تمامی يا عمده ناکامی تيم را متوجه حضور دايی کند و در نزد افکار عمومی، دايی را مقصر جلوه دهد.

وی با بيان اينکه در مورد بخشی از اظهارات مايلی کهن که راجع به وضعيت فنی و کيفی بود ادعايی نداريم، افزود: اما راجع به مطالبی که از نظر موکل بنده واقعيت نداشته و کذب محض است، شکايت داريم که مصاديق اين موارد کذب در شکواييه آمده و بنده نيز آن را ارايه می‌کنم.

عسگری پيش‌بين با اشاره به بخشی از اظهارات مايلی کهن گفت: مايلی کهن بيان کرد «آقای دايی به آقای ايمان مبعلی و سيستم مملکت ظلم کرده است» همچنين اشاره کردند «آقای مبعلی در بازی فولاد و صباباتری (در آن زمان آقای دايی بازيکن تيم صباباتری بودند) روی پای آقای دايی تکل زدند و هيچ حرکت ديگری انجام ندادند ولی بعد از آن بازی محو شدند».

وکيل مدافع علی دايی ادامه داد: در اينجا مجری از مايلی کهن می‌پرسد آيا صراحتا می‌گوييد دايی باعث دوری مبعلی از تيم ملی بوده است؟ که جناب مايلی کهن می‌گويد بله. و در جايی ديگر در باب برکناری داريوش مصطفوی از رياست فدراسيون فوتبال در اين برنامه اعلام کردند تيم ملی ديداری با رييس‌جمهور وقت «آقای خاتمی» داشتند و در باب انتخاب پاشازاده برای تيم منتخب جهان، عنوان شد که مصطفوی از نفوذ خودش استفاده کرد. در همانجا (همان ديدار) دايی مسايلی را عنوان کردند که فدراسيون اينجوری است؛ بيان نکردند چه جوری است و به دنبال اين آقای مايلی کهن گفتند از همان زمان هم رييس فدراسيون تغيير کرد.

وی افزود: پس از آن مجری می‌پرسد به نظر شما رياست فدراسيون با حرف دايی تغيير کرد؟ که مايلی کهن پاسخ می‌دهد "تغيير کرد ديگر" و اضافه می‌کند "شما در انتخاب بازيکن نقش آقای دايی را می‌بينيد".

عسگری پيش‌بين تصريح کرد: يعنی می‌خواستند القاء کنند که اگر موفق نبودند و بازيکنان خوب نبودند در اين باره دايی نقش دارد و مايلی‌کهن مطلبی را از ضيايی نقل کردند «از آقای ضيايی (مربی صباباتری) بپرسيد که دلش از دست دايی خون بوده. آقای ضيايی عنوان می‌کرد من به عنوان سرمربی تيم را ارنج می‌کردم ولی وقتی تيم وارد زمين می‌شد آقای دايی می‌گفت آنچه من می‌گويم انجام دهيد».

وی تاکيد کرد: مطالب تلويحی ديگری بوده که با جمع‌بندی آن، سوء نيت مايلی کهن در جهت تخديش چهره‌ی ورزشی دايی محرز می‌شود.

وکيل مدافع علی دايی خاطر نشان کرد: انتخاب يا عزل رييس فدراسيون مقرراتی دارد که مديران عاليه نسبت به آن اتخاذ تصميم می‌کنند و نيز انتخاب بازيکن برای تيم ملی يا هر تيم باشگاهی و اصولا به اصطلاح فوتبالی‌ها ارنج تيم به مسووليت و مديريت سرمربی و مربيان تيم است و آنچه جناب مايلی کهن در باب دخالت دايی در تصميم‌گيری مديران مذکور در عرصه‌ی مديريت کلان کشوری در حد رييس‌جمهور و قالب تيم ملی بيان کرده منطبق با واقعيت نيست و کذب محض است و تقاضای مجازات ايشان را داريم.

به گزارش ايسنا، در ادامه جلسه دادگاه، قاضی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران از مايلی کهن خواست که خود را معرفی کند.

محمد مايلی‌کهن در بيان دفاعيات، در پاسخ به سوال قاضی، آدرس محل سکونتش را تهران خيابان سئول شمالی سازمان تربيت بدنی بند ۱۳۷ اعلام کرد و بعد تصحيح کرد: اتاق ۱۳۷ دفتر ملی مديريت و توسعه‌ی ورزش کشور.

وی، خود را فردی قانون‌مدار خواند و با اشاره به صحبت‌های وکيل دايی گفت: ايشان در صحبت‌هايشان گفتند که فضای ملتهبی وجود داشته است. چطور در فضای ملتهبی که وجود داشته مايلی کهن فضا را ملتهب کرده است؟ پيش از جام جهانی علی دايی به اکثر استاديوم‌های مختلفی که می‌رفت با آغوش باز استقبال نمی‌شد. آيا مايلی کهن باز در اين مساله نقش داشته است؟

قاضی دادگاه به مايلی کهن متذکر شد که دفاعيات بايد برای نشر اکاذيب باشد. از خود دفاع کنيد که آيا قصد تشويش اذهان عمومی يا نشر اکاذيب داشته‌ايد يا خير؟

مايلی کهن در پاسخ گفت: اينها همه به هم ربط دارد و بی‌ربط نيست. دايی در بيشتر استاديوم‌ها که رفته بود برخورد مردم با او نامناسب بوده است؛ من هم از اين مساله ناراحت بودم. آنهايی که مرا می‌شناسند می‌دانند که در دل من چه چيزی گذشته است. دايی مشهور است ولی محبوب نبوده و حالا شما بايد دلايل عدم محبوبيت او را در جامعه پيدا کنيد. حتما يک سری عوامل بوده که اين طور شده است.

مايلی کهن افزود: آقای وکيل يکی دو مورد را گفتند که من کذب گويی کرده‌ام، نمی‌دانم شايد من معنی کذب را نمی‌دانم.

مايلی‌کهن هميشه به اين معروف بوده که هيچ وقت دروغ نگفته است. من بدون اينکه تبليغی کنم در انتخابات مجلس نفر شصت و هفتم شدم؛ من تا به حال دروغ نگفته‌ام. ايشان (وکيل دايی) معنی کذب را نمی‌دانند که اين گونه می‌گويند.

قاضی دادگاه گفت: اين تشخيص دادگاه است که بگويد اين کذب بوده يا نه.

مايلی کهن گفت: ايشان می‌توانند بگويند خلاف واقع بوده است.

قاضی در ادامه گفت: از خودتان دفاع کنيد و از حرف‌های ايشان ناراحت نشويد.

مايلی کهن در پاسخ به وکيل دايی که صحبتهايی را مطرح کرد، گفت:‌ شما حرف زديد و من سکوت کردم؛ شما نمی‌توانيد موقع صحبت کردن من حرف بزنيد.

قاضی دادگاه به مايلی کهن گفت:‌ به اعصاب خودتان مسلط باشيد و اين به دور از شخصيت شماست.

مايلی‌کهن در جواب گفت: ‌ايشان بايد نسبت به وظايف خود آشنا باشند؛ همزمانی که او صحبت می‌کرد، من ۲۰ دقيقه ساکت بودم.

قاضی دادگاه در ادامه اظهار کرد: از شخصيت شما انتظار داريم؛ ايشان از طرف موکلش حرف می‌زند.

مايلی‌کهن ادامه داد: من حرفی نزدم و اگر قرار بود ناراحت شوم در همان زمان سخنان ايشان حرف می‌زد.

قاضی دادگاه در ادامه به مايلی‌کهن گفت:‌ درباره‌ی سه مورد موجود در پرونده صحبت کنيد.

مايلی کهن بيان کرد: برای پرداختن به اين مساله نياز بود که فيلم آن برنامه در دادگاه پخش می‌شد؛ اين برنامه برای دو سال پيش بوده است و من خودم اين برنامه را نديدم؛ با اين حال نظرم اين است که چيزی که عنوان شده اين طور نبوده که من قصد تشويش داشته باشم؛ اين حالت پيش از آن برنامه وجود داشته است. من هيچ وقت به خودم اجازه ندادم که بگويم معلم و استاد کسی بوده‌ام اما هم اکنون مجبورم بگويم که من معلم دايی بوده‌ام و به عنوان يک کارشناس آيا می‌توانستم بگويم بازيکنی که در زمين راه می‌رود، بهترين بازيکن است؟ مردم به خود من نمی‌خنديدند، ضمن آنکه اين صحبت‌های من در حين و پس از بازی با آنگولا بود نه پس از بازی جام جهانی.

وی افزود: با اين حال من هيچ وقت منکر ارزش‌های روزهايی که دايی آماده بوده نشدم؛ بعضی‌ها معتقدند که دايی بر اثر شانس، دايی شده اما من هميشه گفته‌ام دايی شاداب می‌تواند به تيم ملی کمک کند اما وقتی آ‌ماده نيست، نبايد بازی کند. تيم ملی برای آحاد مردم است و مردم هم دوست دارند تيم ملی موفق شود. دايی در آن روز خوب نبود و من گفتم که دايی خوب نيست.

قاضی دادگاه از مايلی کهن خواست که درباره‌ی دلايل صحبت‌هايش در خصوص دعوت نشدن ايمان مبعلی به تيم ملی توضيحاتی ارائه کند.

مايلی‌کهن در جواب گفت: مبعلی يکی از بهترين بازيکنان اين مملکت است. اخيرا در يکی از روزنامه‌ها مصاحبه‌ای را از دايی خواندم که او در اين مصاحبه گفته که مبعلی به من زنگ زده و گفته که من چنين چيزی نگفتم، مگر من در آن برنامه گفتم که ايمان در اين باره چيزی به من گفته، مبعلی از بچه‌ی من هم کوچک‌تر است و من وظيفه‌ی خود می‌دانستم که از فوتبال مملکتم حمايت کنم.

مايلی‌ کهن با اشاره به بازی فولاد خوزستان و صبا باتری که در آن بازی مبعلی پس از تکل بر روی پای دايی از زمين بازی اخراج شد گفت:‌ مبعلی که تکل معمولی زده بود، از زمين اخراج شد و بدون هيچ صحبتی زمين را ترک کرد؛ برويد ببنيد که پس از بازی دايی چه گفته است. او گفته که مبعلی خجالت نمی‌کشد که روی پای من تکل زده. پس از آن تا موقعی که آقايان بوده‌اند، مبعلی ديگر به تيم ملی دعوت نشد و علت عدم دعوت او مشخص نيست.

قاضی صفوی از مايلی کهن خواست تا در رابطه با صحبت‌هايش در رابطه با برکناری مصطفوی از رياست فدراسيون فوتبال توضيح دهد.

مايلی کهن گفت: کجای دنيا سراغ داريد که رييس فدراسيون پس از آنکه تيم ملی را به جام جهانی ببرد، تغيير کند؟ ايشان پای پله‌ی هواپيما از کمر خم شد، من قصد حمايت از داريوش مصطفی را ندارم اما مصطفوی پس از آن بازی استثنايی با استراليا در سال ۹۸ و پس از آنکه تيم ملی به جام جهانی صعود کرد، از رياست فدراسيون فوتبال برکنار شد.

در کجای دنيا سراغ داريد که رييس فدراسيونی که تيم ملی را به جام جهانی برده تغيير دهند؟

مايلی کهن افزود: پس از صعود تيم ملی به جام جهانی اسامی تيم منتخب جهان برای يک بازی خيريه اعلام شد که به يک‌باره نام مهدی پاشازاده در آن تيم به چشم می‌خورد. پس از اين در مراسمی که کل اعضای تيم ملی حضور داشتند، ديداری را با جناب آقای خاتمی رييس‌جمهور وقت داشتيم که در اين مراسم دايی مساله‌ی حضور مهدی پاشازاده در تيم منتخب جهان را خدمت رييس‌جمهور می‌گويد؛ پس از آن ما متوجه شديم که رييس فدراسيون تغيير کرده است. نظر ما اين است که دايی در مقابل رييس‌جمهور چغلی کرده است.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌های مايلی‌کهن قاضی دادگاه به مايلی کهن گفت آيا می‌توانيد اين موارد را ثابت کنيد؟

مايلی کهن پاسخ داد: مگر ايشان (مصطفوی) عوض نشده‌اند شايد پشت پرده اتفاقاتی افتاده باشد.

در ادامه قاضی دادگاه گفت: اين را خدا می‌داند؛ لطفا در مورد ضيايی صحبت کنيد.

در اين حين وکيل دايی، صحبتی را مطرح کرد که مايلی‌کهن با واکنشی تند گفت: اگر ايشان يک بار ديگر صحبت کنند من مطابق شخصيت او صحبت خواهم کرد.

قاضی دادگاه به مايلی‌کهن گفت: شما بايد به اعصاب‌تان مسلط باشيد و از مساله‌ای ناراحت نشويد.

مايلی‌کهن گفت:‌ نوع صحبت من اين گونه است؛ در زمان صحبت‌های وکيل دايی ۲۰ دقيقه ساکت بودم، در حاليکه می‌توانستم خيلی از صحبت‌ها را بيان کنم.

قاضی از مايلی‌کهن خواست تا درباره‌ی اظهارات ضيايی درباره‌ی دايی دفاعيه‌ی خود را بيان کند.

مايلی‌کهن در اين باره گفت: شب گذشته من با منزل ضيايی تماس گرفتم؛ همسر او گفت که ضيايی ايران نيست و در تايلند حضور دارد. شايد اگر با او در اين باره صحبت کنيد منکر شود اما دو سه روز قبل از آن برنامه، من در آکادمی ملی المپيک حضور داشتم. ضيايی در آن زمان سرمربی صبا باتری بود. هنگامی که او را در آکادمی ديدم درباره‌ی صعود نکردن اين تيم به مرحله‌ی بعد ليگ قهرمانان آسيا از او پرسيدم و گفتم که صبا باتری شايسته‌ی صعود به مرحله‌ی بعد بود. پس از اين، عين صحبت ضيايی اين بود که گفت "هر چه کشيديم از علی دايی بود". او گفت که "در اتاق و جلسه‌ی فنی تمام موارد فنی و وظايف بازيکنان را توضيح می‌دادم اما وقتی تيم از اتاق خارج می‌شد و وارد زمين می‌شد دايی بر اساس نوع بازی خودش به بازيکنان می‌گفت که کدام کار تاکتيکی را انجام دهند. مثلا می‌گفت توپ‌ها را بلند بفرستيد تا دايی بتواند از اين توپ‌های بلند استفاده کند."

پس از پايان صحبت‌های مايلی کهن، شاهرخ غلامی، وکيل مدافع مايلی‌کهن توضيحاتی را ارائه کرد و گفت: در خصوص تشويش، اعتقاد اين است که در اثر اتفاقات و حوادثی که از جمله موضوع همين شکواييه برای جناب دايی رخ داده است تشويش اذهان عمومی صورت نگرفته چرا که پس از جام جهانی دايی هم سرمربی سايپا و هم سرمربی تيم ملی شد لذا نه تنها شخصيت جناب دايی تخريب نشده بلکه تقويت هم شده است.

وی افزود: اما درخصوص نشر اکاذيب همان‌طور که مستحضر هستيد، از دو قسم تشکيل شده است. يکی اخبار دروغ و وقايع خلاف است؛ يعنی هم مبتنی بر خلاف واقع و هم مبتنی بر خلاف حقيقت است، دوم، نشر و اشاعه‌ با سوءنيت عمدی است.

وکيل مايلی‌کهن افزود: کاملا مشخص است که موکل اين جانب نه تنها اخبار دروغ و اشاعه به صورت عمدی نداشته بلکه ديدگاه کارشناسی خود را عنوان کرده است لذا اطلاق جرم مذکور مستلزم احراز قصد سوء فاعل است.

وی ادامه داد: همانگونه که در صدر ماده‌ی ۶۹۸ مجازات قانون اسلامی آمده است که قصد، بسيار مهم بوده که به تعبير حقوقی عنصر معنوی جرم ضرورت دارد که موکل چنين قصدی نداشته است و در خصوص اظهارات شهود هم که از دلايل کيفرخواست قرار گرفته مبنای شهادت شهود يک برنامه‌ی تلويزيونی بوده است که به تماشای آن پرداخته که نظرات و استنباط‌های شخصی خود را در آن دخالت دادند و در واقع حضور فيزيکی مستقيم نسبت به صحنه نداشته‌اند.

غلامی ادامه داد: ضمنا در خصوص تکل مورد بحث هم روزنامه‌های همان زمان از قول آقای دايی آورده‌اند که مبعلی خجالت نکشيده که روی پای من تکل می‌رود بنابراين جرم مذکور از مصاديق ماده‌ی ۶۹۸ مجازات قانون اسلامی نيست و تقاضای رد شکايت را از محضر دادگاه مسالت دارم.

مايلی‌کهن پس از پايان صحبت‌های وکيل خود گفت: آقای قاضی رد شکايت را ننويسيد؛ ما به دنبال رد شکايت نيستيم.

قاضی در اين بين گفت: پس برای چه به دادگاه ‌آمده‌ايد؟ به اينجا آمده‌ايد که بگوييد من اين حرف را قبول ندارم.

پس از آن، مايلی کهن گفت: ممکن است استنباط ديگر شود و شايد طور ديگری فکر کنند.

قاضی دادگاه رو به وکيل دايی گفت: آقای مايلی کهن معتقدند که صحبت‌هايشان کارشناسی و صحيح بوده و وکيل ايشان هم گفتند که سوءنيتی وجود نداشته‌ است.

وکيل دايی در اين باره توضيحاتی را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه اقارير صريح متهم در جلسه‌ی دادرسی در بيان موارد اتهامی و نحوه‌ی دفاع غيرموجه وکيل، بی‌نياز از هر گونه ابراز دليل بر توجه اتهام می‌کند. آقای مايلی‌کهن تماما برداشت‌های ذهنی خود را از رخدادهای ورزشی مورد بحث در اين پرونده به عنوان واقعيت‌ها ابراز کرده‌اند. موکل بنده و من برای همه‌ی انسان‌ها به خصوص افراد ورزشی بر آزادی بيان معتقديم و احترام می‌گذاريم اما اظهارات آقای مايلی کهن تاييد می‌کند که اين مسايل کاملا کذب است؛ ايشان مدرکی را ارائه کنند که رييس‌جمهور وقت (خاتمی) ‌در برکناری مصطفوی نقش داشته‌اند.

وی افزود: دعوا به انتخاب و عدم انتخاب مبعلی از اختيارات سرمربی تيم ملی بوده و آقای مايلی‌کهن دليل و مدرکی که قانونی و محکمه پسند باشد در رابطه با عدم انتخاب ايشان توسط مربی وقت ارائه و اظهار نکرده‌اند.

وکيل دايی ادامه داد: در خصوص نقل قول از ضيايی با توجه به اينکه ضيايی مکررا با خبرنگاران و ارباب جرايد در ارتباط بوده هيچ‌گاه به صحت اظهارات مايلی کهن صحه نگذاشته است؛ بنابراين مطلب اعلام شده که خوشبختانه در اين محکمه دليلی بر صحت آن از سوی متهم ابراز نشده و صرفا با کشاندن دفاع به حاشيه و بازی با کلمات و بيان تاريخچه‌ی فوتبال، دفاع مستقيمی در پاسخ به اتهامات ابراز نشده است، صحيح نيست.

وی افزود: وکيل متهم در پايان دفاع خود صراحتا اعلام داشتند جرم مذکور از مصاديق ۶۹۸ مجازات قانون اسلامی نيست؛ اين يعنی اتهامات را جرم دانستند.

وی ادامه داد: مع‌الوصف ايشان مصداق اين مساله را با اين ماده نمی‌دانند. در پايان با پوزش از اطاله‌ی دفاع، در زمانی که در همه‌ جای دنيا اسطوره‌های خود را مورد تشويق و تکريم قرار می‌دهند و خوشبختانه در ايران نيز مردم فهيم و ورزش دوست بر ارزش‌های دايی واقف بودند، شخصی مانند آقای مايلی کهن متاسفانه حسب الاظهار موکل، اختلاف سليقه‌های شخصی با هم داشته‌اند و از فضای يک برنامه‌ی تلويزيونی که به شکل مستقيم ‌ برای ميليون‌ها بيننده پخش می‌شود، به حيثيت ورزشی و اجتماعی ايشان حمله می‌آورند. با وصف اينکه در جرايد طرح شکايت از دايی عليه مايلی کهن به صراحت در شعبه‌ی ۶ بازپرسی دادسرای ويژه‌ی کارکنان دولت منتشر می‌شود، ايشان نيز مصاحبه‌هايی را در همين زمينه داشته‌اند اما در هيچ يک از مراحل تحقيقات حضور نمی‌يابند و اکنون که در محضر دادگاه حاضر شده‌اند به جای ارائه‌ی ادله، مجددا اکاذيب مذکور را تکرار کرده و سوءنيت در تمام الفاظ و گفته‌های ايشان به دليل کذب بودن آن مستتر است لذا تقاضای مجازات دارم.

به گزارش خبرنگار ايسنا، در ادامه قاضی صفوی از وکيل مدافع علی دايی پرسيد که آيا ايشان قصد اضرار به غير داشته که وی پاسخ داد: بله.

پيش‌بين يادآور شد: آقای مايلی کهن از مربيانی است که سابقا به دليل عدم توقيف مورد هجوم و صدمه قرار گرفته اند (به اصطلاح از سوی تماشاگرنماها) و می‌دانستند که بيان جملات اين چنينی چه عواقب ناگواری را می‌تواند برای حيات مادی و معنوی دايی از جهت ورود اين صدمات از ناحيه اشخاصی که با اظهاراتش تحريک می‌شوند، داشته باشد.

قاضی در اين ميان گفت: کاش علی دايی در اين جلسه حاضر می‌شد و ميان اين دو صلح و آشتی برقرار می‌کرديم.

مايلی کهن در واکنش به صحبت وکيل مدافع علی دايی اظهار داشت: اين گفته که بعد از عدم توفيق در تيم ملی، کسانی به بنده حمله کردند، کذب محض است. در مورد شکستن شيشه‌های خانه نيز منزل ما در طبقه دهم در شهرک اکباتان بود و فردای آن روز نيز با اتوبوس از منزل به محل کارم رفتم.

وی افزود: به مدت ده سال بچه‌هايی چون مهدوی کيا، ميناوند، نکيسا، داريوش يزدانی و علی موسوی برای اين مملکت خدمت کردند ولی مشکل عمده علی دايی اين بود که در زمانی که تيمش در جام جهانی بد بازی کرد، در طی يک مصاحبه گفت مگر چه تاجی بر سر ما زده‌اند، بيايند بردارند. اين تشويش است يا کار من؟ می‌توانم بپرسم که اين مملکت و مردم چه کاری برای شما نکرده‌اند؟

مايلی کهن گفت: در همان برنامه مجری از من سوال کرد آيا يکی از دلايلی که علی دايی بازی می‌کند اين است که وی مخارج تيم را تامين می‌کند؟ که من گفتم نه اين گونه نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی دارای يک شرکت توليدی است که البسه تيم‌های مختلف را ارايه می‌کند و قرارداد چند صد ميليونی بابت البسه با شرکت‌ها دارد.

وکيل مدافع علی دايی گفت: دفاعيات مايلی کهن منطبق بر اتهامات وارده نيست.

قاضی صفوی پس از استماع دفاعيات وکيل مدافع علی دايی و مايلی کهن و موکلش ختم جلسه رسيدگی را اعلام کرد.


رای دادگاه ظرف يک هفته صادر می‌شود

رييس شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران از صدور رای پرونده مايلی‌کهن که با شکايت علی دايی تشکيل شده، ظرف يک هفته ديگر خبر داد.

صفوی پس از پايان رسيدگی به اين پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا گفت: رای اين پرونده در فرصت قانونی و ظرف يک هفته ديگر صادر می‌شود.

وی روند برگزاری جلسه دادگاه را خوب ارزيابی کرد و افزود: دو طرف (متهم و شاکی) در بيان نظراتشان فرصت کافی داشتند و ان شاء الله رای اين پرونده در فرصت قانونی صادر می‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36686

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه مايلی‌کهن با شکايت علی دايی برگزار شد، مايلی‌کهن: من استاد دايی بودم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016