سه شنبه 31 ارديبهشت 1387

علی کريمی از اردوی تيم ملی فوتبال اخراج شد، ايرنا و ايسنا

اردبيل - علی کريمی بازيکن تيم ملی فوتبال صبح امروز ( سه شنبه ) اردوی تيم ملی فوتبال در اردبيل را به مقصد تهران ترک کرد.
سرپرست تيم ملی فوتبال به خبرنگار ايرنا دراردبيل گفت :کريمی ساعت ۳۰/۵ صبح امروزاردوی تيم ملی را به مقصد تهران ترک کرد.
" احمد ابراهيمی " اظهارداشت : وی به دليل شنيدن خبر محروميت خود پس ازانتقاد از فدراسيون فوتبال ، اردوی تيم ملی ترک کرده است .
کريمی عصر ديروز نيز به تنهايی در ورزشگاه تختی اردبيل تمرين کرد.
اردوی تيم ملی روزگذشته (دوشنبه) دردو نوبت صبح در زمين چمن صداو سيما وعصردر ورزشگاه تختی اردبيل برگزارشد.
فدراسيون فوتبال علی کريمی را به دليل اظهارات اخيرش برعليه اين فدراسيون تا اطلاع ثانوی از شرکت در تيم ملی و مسابقات باشگاهی داخلی محروم کرد.


علی کريمی: تصميم مسوولان فدراسيون و تيم ملی فوتبال را قبول می کنم


تهران-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا): "علی کريمی" بازيکن تيم ملی فوتبال ايران گفت : با تمام وجود هر تصميمی که مسوولان فدراسيون فوتبال و تيم ملی بگيرند را قبول می کنم.
"علی کريمی" دوشنبه شب در هنگام تمرينات تيم ملی فوتبال ايران در اردبيل ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار ايرنا افزود : تمامی آنچه را که راجع به فدراسيون فوتبال گفته ام قبول دارم و از اينرو هر تصميمی را که مسوولان فدراسيون فوتبال در اين ارتباط بگيرند، می پذيرم.
کريمی عصر امروز در جريان تمرينات تيم ملی فوتبال که زير نظر مربی آلمانی تيم ملی برگزار شد ، بصورت انفرادی تمرين کرد.
علی کريمی در حالی با ايرنا گفت و گو کرد که يکی از اعضای فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود کريمی تا اطلاع ثانوی از همراهی تيم ملی و تيم های باشگاهی ايران به علت انتقاد از عملکرد اين فدراسيون محروم است.
تيم ملی فوتبال ايران از روز يکشنبه در شهر اردبيل اردو زده و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرين می کند.
تيم ملی فوتبال در جريان افتتاح ورزشگاه ۲۰ هزار نفری "علی دايی" در اردبيل ، روز سوم خرداد ماه به مصاف تيم سايپای کرج خواهد رفت.
اين ديدار تدارکاتی به منظور آماده سازی تيم ملی فوتبال ايران برای شرکت در رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال برگزار می شود. تيم ملی فوتبال ايران در اين چارچوب با تيم امارات عربی متحده ديدار خواهد کرد.

***

ايسنا:
سخنگوی فدراسيون فوتبال: علی کريمی به دليل اظهارات غيرمسوولانه‌ از تيم ملی محروم شد


"علی کريمی" تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرينات تيم ملی فوتبال محروم شد.

مهدی تاج، سخنگوی فدراسيون فوتبال و رييس کميته‌ی تيم‌های ملی با اعلام اين خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در نشست روز دوشنبه هيات رييسه فدراسيون فوتبال و پس از بررسی اظهارات غير مسوولانه‌ی علی کريمی، وی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرينات تيم ملی محروم شد.

تاج در پاسخ به اين سوال که کريمی تا چه زمانی در محروميت به سر خواهد برد، گفت: در رابطه با اظهارات اخير کريمی بايد با وی و علی دايی سرمربی تيم ملی صحبت کنيم و پس از آن تصميم نهايی گرفته خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی فدراسيون فوتبال در اين رابطه ادامه داد: فدراسيون علی‌رغم محدوديت‌هايی که داشته توانسته به نحو احسن کار کند. صعود تيم‌های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی به جام جهانی نشانگر برنامه‌ريزی خوب فدراسيون فوتبال بوده است. انشاءالله تيم ملی فوتبال سومين تيمی خواهد بود که به جام جهانی راه خواهد يافت.

وی با بيان اين که صعود در پنج رده به جام جهانی هدف اصلی فدراسيون فوتبال است، ادامه داد: ليگ به بهترين شکل ممکن برگزار شد و درصدديم با برنامه‌ريزی اصولی ليگ فصل بعد را بهتر از امسال برگزار کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36970

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کريمی از اردوی تيم ملی فوتبال اخراج شد، ايرنا و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016