سه شنبه 14 خرداد 1387

علی کفاشيان: مطمئنم تيم ملی به مرحله بعد صعود می کند، آينده خوبی داريم، مهر

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به موفقيت فوتبال ايران در ديدارهای مقدماتی جام جهانی خوشبين هستم و اطمينان دارم تيم ملی در ديدارهای برگشت به نتايج لازم برای صعود از گروه خود دست خواهد يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب افزود: تيم ملی تغييرات بسياری داشته و يک تيم تازه شکل گرفته است و مربيان تيم ملی برای هماهنگی بازيکنان فرصت کوتاهی در اختيار داشتند و قطعا با برگزاری اردوهای آماده سازی و انجام ديدارهای تدارکاتی بيشتر در بازيهای دور برگشت شرايط فنی بهتری بدست خواهد آورد.

کفاشيان اضافه کرد : من به آينده تيم ملی خوشبين هستم و اعتقاد دارم اگر فرصت بيشتری دراختيارکادر فنی تيم ملی قرار دهيم، اين تيم در ديدارهای آينده و مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق خواهد شد.

وی در مورد ديدار با امارات اظهار داشت : در اين ديدار تيم ملی عملکرد نسبتا خوبی داشت و موقعيت های مناسبی هم برای گلزنی بدست آورد و می توانست برنده از زمين خارج شود ولی با بدشانسی فرصت های گلزنی را از دست داد که اين امتياز قطعا کار ما را برای صعود دشوارخواهد کرد.

کفاشيان تصريح کرد : کادرفنی قطعا نقاط ضعف تيم را بررسی خواهد کرد تا در ديدار برگشت که روز شنبه آينده در امارات برگزار خواهد شد، نتيجه بازی رفت را جبران کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس فدراسيون فوتبال درخصوص شرايط دشوار تيم ملی برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت : ما هنوز سه مسابقه پيش رو داريم و با توجه به تجربه و توان بازيکنان تيم ملی از هر نظر شايستگی حضور در مرحله دوم اين رقابتها را داريم و بطور قطع نتايج لازم برای صعود را بدست خواهيم آورد .

وی در پايان درخصوص ديدار برگشت مقابل امارات گفت : تيم ملی روز پنج شنبه عازم امارات خواهد شد و مجموعه فدراسيون و کادر فنی و بازيکنان تيم ملی تلاش خواهند کرد تا در ديدار برگشت نتيجه تساوی در تهران را جبران کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37124

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کفاشيان: مطمئنم تيم ملی به مرحله بعد صعود می کند، آينده خوبی داريم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016