چهارشنبه 15 خرداد 1387

واليبال انتخابی بازی های المپيک: ايران مقابل آرژانتين شکست خورد، ايرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا): توکيو- تيم ملی واليبال آرژانتين در چارچوب مسابقات انتخابی بازيهای المپيک ۲۰۰۸ پکن ، روز چهارشنبه در ديدار با تيم ملی جمهوری اسلامی ايران به برتری دست يافت
به گزارش ايرنااز محل برگزاری اين دوره از رقابتها در ورزشگاه متروپليتن توکيو، تيم ملی واليبال جمهوری اسلامی ايران در حالی که گيم اول اين ديدار را به نفع خود پايان داده بود، در سه گيم بعدی شکست را پذيرا شد.
تيم ملی واليبال آرژانتين در اين ديدار در گيم های اول ، دوم و چهارم با نتايج ۲۷ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۹ به برتری دست يافت .
تيم واليبال جمهوری اسلامی ايران نيز گيم نخست اين ديدار را با نتيجه ۲۵ بر ۲۷ به نفع خود خاتمه داد.
امروز در ادامه اين ديدارها تيم ملی واليبال کره جنوبی به مصاف تيم ملی استراليا ، تيم ملی واليبال ايتاليا در مقابل تيم ملی الجزاير و در آخرين ديدار امروز تيم ملی واليبال ژاپن برابر تيم تايلند که تاکنون سه بازی خود را واگذار کرده است ، به ميدان می رود.
مسابقات واليبال انتخابی المپيک ۲۰۰۸ پکن با حضور تيمهای ملی واليبال جمهوری اسلامی ايران ، آرژانتين ، ژاپن ، تايلند، ايتاليا، استراليا، الجزاير و کره جنوبی از روز ۱۱ خرداد ماه در ورزشگاه متروپليتن توکيو پايتخت ژاپن آغاز شده و تا ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت .
از مجموع هشت تيم شرکت کننده دو تيم برای حضور در المپيک پکن سهميه دريافت خواهند کرد که از پنج کشور آسيايی يک تيم و از بين کشورهای ايتاليا، آرژانتين و الجزاير نيز يک نماينده انتخاب می شود.
اعضای تيم ملی واليبال جمهوری اسلامی ايران در اين دوره از مسابقات پيمان اکبری ، آرش صادقيانی ، حمزه زرينی ،فرهاد نظری افشار، عليرضا نادی ، محمد موسوی عراقی ، امين معمری ، سعيد معروف ، فرهاد صالح افزون ، مجتبی عطار ، محسن عندليب و محمد محمد کاظم هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربيگری تيم واليبال جمهوری اسلامی ايران به عهده زوران گاييچ از صربستان است و امير خوش خبر سرپرستی اين تيم را بر عهده دارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37140

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واليبال انتخابی بازی های المپيک: ايران مقابل آرژانتين شکست خورد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016