چهارشنبه 22 خرداد 1387

نامه علی کريمی: کنار گذاشتن من توجيه فنی و انضباطی نداشته و صرفا سليقه شخصی گردانندگان تيم ملی است، مهر


کاپيتان دوم تيم ملی فوتبال ايران کنار ماندنش از اين تيم را اعمال سليقه شخصی مسئولان تيم ملی عنوان کرد و با تاکيد بر اينکه"شهدا و جانبازان قهرمانان واقعی هستند" گفت: مثل هميشه به عنوان يک سرباز در خدمت تيم ملی هستم.
به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک علی کريمی خبرسازترين بازيکن تيم ملی فوتبال کشورمان از زمان روی کار آمدن علی دايی به عنوان سرمربی تيم ملی بوده است که با رای فدراسيون فوتبال از حضور در اردوی تيم ملی محروم شد و با وجود درخواست رئيس جمهور و ساير مسئولان سياسی و ورزشی هنوز به اين تيم دعوت نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حالی است که مصدوميت کريمی برطرف شده و او از امروز تمرينات آماده سازی خود را در تهران از سرخواهد گرفت.

علی کريمی با ارسال نامه ای به گروه ورزشی خبرگزاری مهر حرف هايش را با مردم و علاقمندان به فوتبال در ميان گذاشته است. در ابتدای اين نامه آمده است:« الطاف مهربانانه رئيس جمهور محترم، حجت الاسلام سيدحسن خمينی، دکتر علی سعيدلو، مهندس محمد علی آبادی، توجه و درخواست جانبازان و معلولين عزيز و همچنين مردم فوتبالدوست و نگران تيم ملی انگيزه های روحيه بخشی برای بازگشت من به تيم ملی بود.»

علی کريمی در ادامه نامه خود آورده است: « من و امثال من در مقابل قهرمانان واقعی که همانا شهدا و جانبازان هستند هيچ منتی بر اين مردم نداريم. اينکه پوشيدن پيراهن تيم ملی نصيب من و امثال من شده ثمره جانفشانی های عزيزانی است که با فدا کردن خود به ما اين فرصت را داده اند. تيم ملی جايگاه بهترين و شايسته ترين فرزندان اين آب و خاک است و ارثيه پدری هيچکس نيست. اميدوارم مسئولينی که امروزه اين امانت بدست آنها سپرده شده بدون کوچکترين حب و بغضی بهترين ها و آماده ترين ها را برای شادی دل مردم بکار گيرند.»

هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه نامه خود که در اختيار گروه ورزشی مهر قرار گرفته، آورده است: « بسيار خوشحالم که امروزه برهمگان ثابت شده کنار گذاشتن من از تيم ملی کوچکترين توجيه فنی و انضباطی نداشته و صرفا به سليقه شخصی گردانندگان تيم ملی مربوط می شود. اينکه عنوان می شود من آسيب ديده ام و در کنار تيم ملی نبوده و از تمرينات دور بوده ام صرفا در جهت مخدوش کردن افکار عمومی است زيرا من با پای آسيب ديده به محض دعوت از سوی کادر فنی تيم ملی همراه با ديگر بازيکنان به اردبيل رفتم و در کنار تيم ملی به مداوای پای آسيب ديده پرداختم.»

کريمی در ادامه اين نامه آورده است:« بعد از پادرميانی و وساطت بزرگان و خيرانديشان و به زعم سردمداران فدراسيون فوتبال در پی درخواست رئيس جمهور محترم بخشيده شدم اما متعاقب آن هيچ چراغ سبزی را برای ورود به تيم ملی مقابل خود نديدم و کسی از من برای حضور در اردوی تيم ملی دعوت نکرد.»

کاپيتان دوم تيم ملی فوتبال کشورمان در پايان نامه خود دليل نوشتن اين مطالب را چنين عنوان کرده است: « اين توضيحات را صرفا برای آگاهی افکار عمومی نوشته ام؛ آنهايی که هر کجا مرا می بينند خواستار حضورم در تيم ملی می شوند. همگان بدانند که علی کريمی سرباز آماده به خدمت برای تيم ملی ايران است و هيچ گاه از خدمت به تيم ملی کشورش پا پس نکشيده است. ضمن تبريک پيروزی ارزشمند تيم ملی برابر امارات در جهت حفظ آرامش و دوری از حاشيه سازيها اعلام می کنم که مشغول تمرينات آماده سازی هستم و هر مصاحبه ايی که پس از اين نامه از قول من منتشر شود خيالی و کذب خواهد بود.»

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37230

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه علی کريمی: کنار گذاشتن من توجيه فنی و انضباطی نداشته و صرفا سليقه شخصی گردانندگان تيم ملی است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016