دوشنبه 27 خرداد 1387

حبيب کاشانی، مدير عامل پرسپوليس به دليل فراهم نبودن شرايط استعفا داد، ايسنا

کاشانی پس از استعفا:
شرايط برای ادامه‌ی کار فراهم نبود
هيات مديره درخواست غيراصولی دارد
دوستان سازمان و هيات مديره موافق نظر رييس جمهور نبودند

حبيب کاشانی گفت: به دليل فراهم نبودن شرايط برای ادامه‌ی کار استعفا کردم.

مديرعامل مستعفی باشگاه پرسپوليس که در نشست امروز با محمد علی‌آبادی رييس سازمان تربيت بدنی استعفای خود را تقديم رييس مجمع پرسپوليس کرده است، و به گفته‌ی خودش با استعفای وی موافقت شده است، به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ گفت: پس از لغو جلسه‌ی ديروز، ظهر امروز با علی‌آبادی ديدار و گفت‌وگو کردم و بخشی از برنامه‌های پرسپوليس را برای حضور در سه جام ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفی ارايه کردم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کاشانی در رابطه با علت استعفای خود گفت: پس از قهرمانی در ليگ برتر و اينکه افشين قطبی حاضر به ادامه‌ی همکاری در پرسپوليس نشد، بلافاصله برای حضور پرقدرت در سه جام برنامه‌ريزی خود را آغاز کرديم. اما، تا امروز (۲۷ خرداد) هنوز نتوانسته‌ايم سرمربی تيم را انتخاب کنيم، اين يعنی اين که کادر فنی انتخاب نشده‌ و زمان تمرينات و برنامه‌ی بدنسازی تيم به تعويق افتاده است که اين امر تبعات شديدی را در پی خواهد داشت.

کاشانی در پاسخ به اين سوال که آيا علی‌آبادی استعفای وی را پذيرفته است، گفت: در نشست امروز بحث‌های مختلفی مطرح شد و پس از اين که من فراهم نبودن شرايط کار را مطرح کردم، علی‌آبادی اعلام کرد که مخالف رفتن شما هستم اما، اگر صلاح می‌دانی من نيز مخالفت نمی‌کنم.

وی با بيان اينکه بدون امکانات نمی‌توان کار کرد، گفت: ما با حداقل امکانات در سال گذشته پرسپوليس را قهرمان کرديم. اما، پرسپوليس امسال شرايط ويژه‌ای دارد و برای حضور در اين سه جام برنامه‌ريزی قوی‌ای می‌خواهد. همان گونه که همگان می‌دانند به دليل حجم بالای کاری آقای "سعيدلو" تا يکشنبه شب نتوانستيم جلسه‌ی هيات مديره را تشکيل بدهيم.

کاشانی با بيان اين که سازمان تربيت بدنی کمک شايانی به باشگاه پرسپوليس نکرد، گفت: همان گونه که "قطبی" تاکيد می‌کرد و خواستار امکانات برای فعاليت بود ما از حداقل امکانات برخورداريم. اکنون بايد قرارداد بازيکنان قبلی را تمديد و بازيکنان جديدی را جذب کنيم که اين بودجه‌ی زيادی را می‌طلبد. در زمان من که اين امکانات و شرايط فراهم نشد اميدوارم رفتن من باعث شود که سازمان و هيات مديره از مدير بعدی حمايت بيشتری کند.

مديرعامل مستعفی پرسپوليس با بيان اينکه قول می‌دادم که روند موفقيت و صعودی پرسپوليس ادامه داشته باشد، تصريح کرد: من برنامه داشتم اما، شرايط برای ادامه‌ی کار فراهم نيست. نمی‌توانم سرمربی را انتخاب کنم، قرارداد بازيکنان را ثبت کنم، امکانات و پول نداريم، هنوز نتوانسته‌ام پاداش قهرمانی را پرداخت کنم. ۱۱۲ هزار دلار به قطبی بدهکاريم. آيا با اين شرايط امکان قهرمانی در آسيا وجود دارد؟

کاشانی در پاسخ به اين سوال که کمک‌های سازمان تربيت بدنی چه ميزان بوده است، به ايسنا گفت: سازمان ۶۷۵ ميليون تومان قبل از قهرمانی و ۴۰۰ ميليون تومان پس از قهرمانی کمک کرده است. اين رقم ۱۵ تا ۲۰ درصد بودجه‌ سال ۸۵ است! اين در حالی است که چهار ميليارد تومان از منابع غير دولتی طی سال گذشته برای باشگاه درآمدزايی شده است.

مديرعامل مستعفی پرسپوليس با بيان اينکه با کسی اختلاف نداشته و ندارم، گفت: من سربازم، برای حضور در پرسپوليس از سوی رييس جمهور به من تکليف شد و من با کمال ميل پذيرفتم و سختی‌های آن را به جان خريدم. من آدم سياسی نيستم، معلم بوده و می‌مانم. اما، گويا دوستان سازمان تربيت بدنی و هيات مديره موافق نظر رييس جمهور نبودند و خيلی‌ از مشکلات ناشی از اين مساله است. در روز معارفه‌ی من نه "علی‌آبادی" و نه "سعيدلو" حضور داشت و مراسم بسيار بدی برگزار شد. در صورتی که انتظار می‌رفت با حمايت رييس مجمع و رييس هيات مديره با قوت کارم را آغاز کنم.

کاشانی با بيان اينکه احساس می‌کنم که اين توفيق امروز از من سلب شده است، بيان کرد: اميدوارم پرسپوليس موفق شود و من به عنوان هوادار اين باشگاه در شورای شهر در خدمت هستم.

کاشانی با بيان اين که هيات مديره درخواست غيراصولی داشت، درخصوص جلسه‌ی شب گذشته‌ی هيات مديره پرسپوليس گفت: استيلی کانديدای اصلی سرمربی‌گری در جلسه حاضر و برنامه‌های خود را ارايه کرد. اما، اعضای هيات مديره اعلام کردند که دستياران سرمربی را بايد آنها انتخاب کنند. اين در حالی است که اين روال در هيچ کجای دنيا مرسوم و معمول نيست. سرمربی خود کمک‌هايش را انتخاب می‌کند.

وی گفت: من فکر نمی‌کنم که هيات مديره با استيلی مخالف باشد اما به دنبال اين است که دستيارهای او را انتخاب کند.

مديرعامل مستعفی پرسپوليس ادامه داد: با توجه به اينکه علی‌آبادی استعفای من را پذيرفته است، پنج‌شنبه و جمعه به عنوان يک هوادار در مراسم جشن قهرمانی پرسپوليس شرکت خواهم کرد.

کاشانی درخصوص وضعيت بازيکنان به ايسنا گفت: با تمام بازيکنان برای تمديد قراردادشان صحبت شده است و مشکلی وجود ندارد. همچنين با "بيک‌زاده" و "عليرضا محمد" قرارداد داخلی بسته شده است و برنامه‌ريزی برای اردوی بدنسازی تيم در کيش نيز صورت گرفته است.

کاشانی در پايان با تشکر از رسانه‌های گروهی، هواداران پرسپوليس، کارمندان باشگاه، بازيکنان، مربيان، افشين قطبی، هيات مديره و محمد علی‌آبادی گفت: از همه‌ی عزيزان تقاضا می‌کنم که گفتار و رفتار بد من را ببخشند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37303

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب کاشانی، مدير عامل پرسپوليس به دليل فراهم نبودن شرايط استعفا داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016