جمعه 7 تير 1387

علی دايی پس از مراسم قرعه‌کشی مقدماتی جام‌ جهانی: گروه ايران سخت‌تر از گروه يک است، به صعودمان اعتقاد دارم، ايسنا

- نمی توانم بگويم چه بازيکنی در تيم خواهد بود

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از پايان قرعه کشی گروه دور دوم گروهی مرحله ی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، قرعه ی ايران را کمی مشکل تر از گروه اول دانست اما، گفت ايران قدرت لازم برای صعود را دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از قرعه کشی بين دو تيم ژاپن و عربستان و پس از آن که ژاپن با قرار گرفتن در سيد ايران احتمال رويارويی را از بين برد تيم ملی در کنار کره جنوبی، عربستان، کره شمالی و امارات ايستاد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در گروه دوم هم استراليا با ژاپن، بحرين، ازبکستان و قطر در يک رديف قرار گرفتند.

دايی که در مراسم قرعه کشی حاضر بود به خبرنگاران گفت: " هر دو گروه تقريباً متعادل هستند اما، فکر می‌کنم گروه ايران کمی مشکل تر باشد".

وی افزود:" اين برای بار دوم است که با امارات روبرو خواهيم شد. برای فوتبال امارات و برونو متسو مربی تيم احترام زيادی قائلم اما تلاش می کنيم همان دو امتياز را هم ديگر از دست ندهيم و در هر دو بازی در تهران و ابوظبی برنده شويم".

دايی در باره بازی اول برابر عربستان هم گفت: " از ۱۲ روز ديگر در اسپانيا اردو می زنيم و با چند تيم ديدار دوستانه برگزار می کنيم. تلاش می کنيم تا قبل از پرواز به عربستان به حداکثر آمادگی برسيم".

او کره جنوبی را هم از قدرت های سنتی آسيا خواند و گفت: " کره از لحاظ نفری برتری خاصی در آسيا دارد. آنها در کار گروهی هم خيلی خوب کار می کنند. کره شمالی هم خيلی بهتر از گذشته شده است. من دوبار تجربه بازی در پيونگ يانگ را دارم که البته در هر دو بازی برنده شديم. اميدوارم بازهم بتوانيم همان نتايج را تکرار کنيم".

دايی درباره تغييرات احتمالی در تيم ملی ايران و احتمال دعوت دوباره از بازيکنان باشگاه های اروپايی گفت : " ما شرايط مجزايی برای انتخاب بازيکنان نداريم و همه را با ملاک آمادگی ارزيابی می کنيم و به تيم دعوت می کنيم. من هيچ بازيکنی را نمی توانم بگويم در تيم خواهد بود يا نه. اما تيم خوبی داريم و از اين بابت خوشحالم. من به صعود تيمم به جام جهانی اعتقاد دارم و اين بزرگترين اميدواری من است ".

وی افزود: " مردم ايران عاشق کشورشان هستند و فوتبال را با همه وجود دوست دارند. اميدوارم با کمک همه طرفداران و رسانه با خوشحالی دسته جمعی به جام جهانی برويم".

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37425

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی دايی پس از مراسم قرعه‌کشی مقدماتی جام‌ جهانی: گروه ايران سخت‌تر از گروه يک است، به صعودمان اعتقاد دارم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016