جمعه 7 تير 1387

افشين پيروانی: بهترين‌های ليگ‌برتر را در پرسپوليس جذب می‌کنيم، با حداقل نفرات هم تمرينات را شروع می‌کنيم، ايسنا

مربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تحت هر شرايطی تمرينات پرسپوليس برگزار می‌شود حتی با حداقل نفرات.

افشين پيروانی پيش از اولين جلسه تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: تمرينات تيم پرسپوليس در حالی آغاز می‌شود که ما حدود دو هفته زمان را برای تمرينات و جذب بازيکن از دست داده‌ايم و در حال حاضر تحت هيچ شرايطی تمرينات را به وقفه نخواهيم انداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: تعدادی از بازيکنان برای شرکت در تمرينات شنبه (فردا) تيم اعلام آمادگی کردند اما به هر ترتيب ما کارمان را شروع می‌کنيم حتی اگر تعداد بازيکنان حاضر به پنج نفر کاهش پيدا کند. به طور طبيعی وقتی بازيکنان مدت زيادی را در استراحت بسر می‌بردند، ما از فردا کارمان را با تمرينات بدنسازی شروع خواهيم کرد که پرويز کماسی هم به عنوان مربی جديد بدنسازی تيم در کنارمان خواهد بود.

پيروانی درباره انتخاب سرمربی پرسپوليس نيز خاطرنشان کرد: صحبت درباره انتخاب سرمربی به حيطه کاری من مربوط نمی‌شود و تنها نکته حائز اهميت در شرايط فعلی، شروع کار ماست. تمام تلاشمان را می‌کنيم تا طبق برنامه‌ای که به باشگاه ارايه دادم، مراحل آماده سازی را يک به يک سپری کرده و پيشرفت زيادی در تيم داشته باشد تا به نوعی زمان از دست رفته جبران شود.

وی افزود: توقعات از تيم بزرگی چون پرسپوليس بسيار بالاست و اکنون در حالی که اين تيم قهرمان فصل ليگ شده سختی کار دوچندان می‌شود، به هرحال تحويل گرفتن تيم قهرمان ريسک زيادی می‌خواهد اما، از طرفی ما با تيم محبوب پرسپوليس طرف هستيم که بايد به همراه پيشکسوتان آن دست به دست هم داده تا اين تيم را به شرايط آرمانی خود برسانيم.

مربی تيم فوتبال پرسپوليس همچنين درباره وضعيت بازيکنان اين تيم نيز به ايسنا گفت: برای تقويت هرچه بيشتر تيم ليستی را از بازيکنان پيشنهادی به باشگاه ارايه کرديم و مسوولين تيم نيز در حال مذاکره با گزينه‌های مدنظر هستند. سعی می‌کنيم از بازيکنان نامی و بزرگ ليگ برتر در فصل آينده استفاده کنيم و مطئمنا جای هيچ سوالی برای سرمربی آينده پرسپوليس هم باقی نخواهند ماند چرا که بازيکنان جذب شده از بهترين‌های فوتبال ايران خواهند بود.

وی ادامه داد: ليست فروشی از بازيکنان فعلی نداريم اما، پس از پايان هر فصل به طور طبيعی تعدادی بازيکن به جهت داشتن پيشنهادهای مناسب از تيم‌های ديگر از باشگاه جدا می‌شوند و جای‌شان را به نفرات جديد می‌دهند؛ اين مساله در پرسپوليس هم وجود دارد و ما شاهد تغيير و تحولاتی در اين زمينه در آينده نزديک خواهيم بود.

پيروانی در پايان گفت: برنامه‌های تمرينی و اردويی لازم را به مسوولان باشگاه داده‌ام و حتی برنامه اردو در آمريکا نيز هنوز لغو نشده و قرار است در اين زمينه جلسات و برنامه‌ريزی‌هايی طی روز‌های آتی صورت گيرد و مشکلی در اين زمينه نخواهيم داشت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37427

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين پيروانی: بهترين‌های ليگ‌برتر را در پرسپوليس جذب می‌کنيم، با حداقل نفرات هم تمرينات را شروع می‌کنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016