سه شنبه 18 تير 1387

علی پروين: محمد لياقتش را داشت که دعوت شود، محمد پروين: بابام گفت تو تيم ملی فقط خوب تمرين کن، ايران ورزشی

علی پروين: موفقيت دايی موفقيت ما است

ايران ورزشی -علی پروين بايد خوشحال باشد که پسرش به تيم ملی دعوت شده و اين افتخار برای خانواده پروين چندجانبه است. يکی اينکه محمد پروين ثابت کرد که تنها به عنوان پسر علی پروين مطرح نيست و حالا او خود پروين ديگری است. جنبه دوم به اختلافاتی برمی گردد که درگذشته ميان علی دايی و علی پروين به وجود آمد و خوشبين ترين اهالی اين فوتبال هم تصور نمی کردند محمد پروين به تيمی دعوت شود که سرمربی آن علی دايی است! اما دايی در اين مورد ثابت کرد بازيکنان را براساس شايستگی هايشان دعوت می کند. به هر حال ديروز فرصتی دست داد تا با علی پروين در اين خصوص گپ و گفتی داشته باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تبريک می گوييم علی آقا، انتخاب محمد پروين به تيم ملی مطمئنا شما را هم خوشحال می کند.
خيلی ممنون از شما و لطف شما! من هم به کادر فنی تيم ملی تبريک می گويم.
فکر می کرديد که محمد به تيم ملی دعوت شود
من بارها گفته ام که اين پسر اگر قدر خودش را بداند يکی از بهترين های ايران و آسيا خواهد شد. انصافا در ليگ يک او يکی از بهترين ها بود. هر چند من هنوز هم از محمد راضی نيستم ولی خدا وکيلی فصل پيش عالی کار کرد.

اما باتوجه به مشکلاتی که بين شما و دايی بو د اگر هم دعوت نمی شد خيلی دور از ذهن نبود!
نه بابا، چه مشکلاتی! علی دايی از بازيکنان خود من بوده و بچه بامرام و بامعرفتی است. او الان دلش از همه بيشتر برای تيم ملی می سوزد و شما شک نکنيد که هر بازيکنی لياقت و شايستگی داشته باشد دعوت می شود.

حتما يادتان هست شما در بازيهای آسيايی ۹۰ پکن ۶ بازيکن استقلال و ۵ پرسپوليسی را به تيم ملی دعوت کرديد. آن روزها کسی چندان اعتراض نکرد، ولی حالا حساسيت روی بازيکنان سايپا زياد شده!
آن موقع فرق داشت. آن سال ها همه بازيکنان خوب به جز دو سه نفر استثنا مثل مرحوم قايقران و ابطحی همه در استقلال و پرسپوليس بازی می کردند. حالا شما می بينيد که قدرت ها تقسيم شده و ديگر نمی توان مثل آن موقع فکر کرد.

علی آقا، تيم ملی در راه جام جهانی در گروه سختی قرار گرفته، خود شما هم اين بازيها را تجربه کرديد. فکر می کنيد صعود می کنيم
قبول کنيد که کره و عربستان تيم های قدری در آسيا هستند ولی يک چيز را نبايد فراموش کرد که اين دو تيم هم از بازی کردن با ايران می ترسند. من مطمئنم که اگر تيم ملی به خوبی آماده شود مشکلی برای صعود نداريم.

اگر پسر شما در مرحله بعد انتخاب نشود باز هم اين حرف ها را می زنيد
علی پروين آدمی نيست که تحت تاثير اين حرف ها قرار بگيرد. من هميشه از مربيان ايرانی حمايت کردم و حالا که يکی از بهترين های فوتبال ما سرمربی تيم ملی شده بايد همه از او حمايت کنيم. موفقيت علی دايی موفقيت همه ما است.


محمد پروين: با پرسپوليسی ها صحبتی نکرده ام
بابام گفت تو تيم ملی فقط خوب تمرين کن



ايران ورزشی- علی دايی در ادامه روند جوانگرايی اش درتيم ملی با دعوت از محمد پروين که بازيهای درخشانی در استيل آذين انجام داده بود نشان داد به جوانان توجه خاصی دارد هر چند در مقام بازيکن درتيم ملی هيچ وقت توصيه کنار رفتن به نفع جوانان را نپذيرفت. پروين که اين روزها به خاطر بحث اعلام تست دوپينگش در رسانه ها مطرح شده بود در رابطه با دعوت به تيم ملی می گويد: به آرزويم رسيدم.

جواب بازيهای خوبت در استيل آذين را با دعوت شدن به تيم ملی گرفتی
دعوت شدن به تيم ملی يکی از آرزوهايم بود که توسط آقای دايی به آن رسيدم و اميدوارم لياقت آن را داشته باشم.

فکر می کردی به تيم ملی دعوت شوی
خب با بازيهايی که در استيل آذين انجام دادم انتظار داشتم که دعوت شوم. به نظر من علی دايی با دعوت جوانان به تيم ملی نشان داد که مربی بزرگی است و به زودی مزد اين جوانگرايی ها را خواهد گرفت.

به جوانگرايی اشاره کردی، کاری که مربيان قبلی کمتر آن را انجام می دادند اما در دوران دايی بيشتر شاهد آن هستيم
مربيان گذشته هيچ يک جرات آن را نداشتند که تغييراتی در پيکره اصلی تيم ملی ايجاد کنند. دايی با کنار گذاشتن چندين مهره نشان داد که مربی با شهامتی است.

علی پروين پس از دعوت شدن به تيم ملی چه توصيه ای به تو داشت
يک سری صحبت کردند و گفتند که خوب تمرين کن.

در مورد پيوستن به پرسپوليس خبرهای ضد و نقيضی منتشر می شود، روزی صحبت از پيوستنت به اين تيم می شود و روزی خبر منتفی شدن آن. خودت می گويی اين اخبار چقدر صحت دارد
هنوز با پرسپوليسی ها صحبت نکرده ام و فعلا چيزی معلوم نيست. با توجه به بازگشت قطبی به پرسپوليس مايلم که فصل آينده در اين تيم بازی کنم.

کی وضعيت پيوستنت به پرسپوليس مشخص می شود
تا پايان هفته از بين پيشنهاداتی از تيم های ليگ برتری که جدی ترين آنها پرسپوليس است تيم جديدم را انتخاب می کنم.

بحث نتيجه تست دوپينگ ات اين روزها حسابی خبرساز شده بود

خوشحالم که جواب آزمايش دوپينگم منفی اعلام شد. عده ای با بيان آنکه من دوپينگ کرده ام قصد تخريب شخصيت و زير سوال بردن فوتبال من را داشتند که به موقعش جواب اين عده را خواهم داد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37574

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی پروين: محمد لياقتش را داشت که دعوت شود، محمد پروين: بابام گفت تو تيم ملی فقط خوب تمرين کن، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016