دوشنبه 7 مرداد 1387

مجتبی جباری يک سال ديگر در استقلال ماندنی شد، جباری: شايد به ليگ فرانسه بروم، ايسنا

مجتبی جباری قرارداد خود با تيم فوتبال استقلال را برای يکسال ديگر تمديد کرد.

به گزارش ايسنا، پس از نشست امروز علی فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال و مجتبی جباری،‌ سرانجام اين بازيکن در آخرين روز نقل و انتقالات، قرارداد خود را برای يک سال ديگر تمديد کرد.

محمد نوری‌فر مدير روابط عمومی باشگاه استقلال تهران گفت: در نشستی دوستانه با مجتبی جباری به توافق رسيديم تا او بار ديگر برای استقلال به ميدان برود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی پيرامون نشست امروز ميان مسوولان باشگاه استقلال و مجتبی جباری و تمديد قرارداد اين بازيکن به خبرنگار ايسنا گفت: نشست امروز با حضور علی فتح‌الله‌زاده، نظری جويباری، شهرداد ناظمی مدير برنامه‌های جباری و جباری برگزار شد که در نهايت دو طرف به توافق نهايی دست يافته و جباری با قراردادی يکساله به استقلال پيوست.

نوری فر درباره‌ی رقم قرارداد مجتبی جباری نيز گفت: رقم قرارداد اين بازيکن بسيار کمتر از شايعاتی است که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

مدير روابط عمومی باشگاه استقلال تهران ادامه داد: جباری در صحبت‌هايش بسيار علاقه داشت که در طول فصل شرايط ترانسفر را داشته باشد و باشگاه نيز در صورتی که پيشنهاد خوبی از سوی باشگاه‌های خارجی وجود داشت، همکاری لازم را با او انجام دهد.

نوری‌فر خاطرنشان کرد: برخلاف برخی شايعات، جريان مذاکره با مجتبی جباری يکی از جلسات بسيار مثبت و خوب باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات بود. ما ظرف دو روز گذشته در مجموع دو ساعت و نيم با اين بازيکن مذاکره کرديم و در شرايطی بسيار دوستانه به توافق رسيديم.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در جريان اين مذاکرات نقش محوری داشت و همان طور که قول داده بود و گفته بود که مذاکره با مجتبی جباری را به من بسپاريد همين کار را انجام داد و در نهايت جباری يک فصل ديگر در استقلال ماندنی شد.

جباری عصر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قراردادش را ثبت خواهد کرد.

***

جباری:
به فتح‌الله‌زاده اعتماد داشتم و به استقلال آمدم
شرايط دشوار مالی پيش پای استقلال نگذاشتم

مجتبی جباری گفت: همان طور که به استقلالی‌ها قول داده بودم، قراردادم با اين تيم را تمديد کردم.

مجتبی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: از ابتدا نيز گفته بودم که هيچ مشکلی برای آمدن به استقلال ندارم و تنها می‌خواستم گزينه‌های خارجی خود را بررسی کنم و از قبل هم قول داده بودم که اگر شرايط حضورم در خارج فراهم نشد، به استقلال بيايم که همين اتفاق افتاد.

وی افزود: مذاکرات خوب و شفافی را با مديرعامل باشگاه استقلال داشتم و با توجه به اطمينانی که به فتح‌الله‌زاده دارم هيچ مشکلی برای تمديد قرارداد نداشتم.

جباری در ادامه با اشاره به همکاری باشگاه استقلال در صورت بحث ترانسفرش نيز گفت: در حال حاضر يک پيشنهاد از يک تيم دسته‌ی اول فرانسه دارم که هفته‌ی آينده برای بررسی اين پيشنهاد به فرانسه می‌روم و اگر پيشنهاد خوبی باشد، به اين تيم منتقل می‌شوم.

جباری خاطرنشان کرد که اين تيم المپيک مارسی نيست اما، يکی از تيم‌های ليگ دسته‌ی اول فرانسه است.

مجتبی جباری درباره‌ی موفقيت در تيم استقلال نيز گفت: بسيار اميدوارم و تلاش می‌کنم تا در اين فصل نيز برای استقلال مفيد باشم و اميد بسياری دارم که بار ديگر همراه اين تيم به جام دست پيدا کنم.

وی هرگونه مشکل در زمينه‌ی تمديد قرارداد با باشگاه استقلال يا مباحث مربوط به پيشنهاد ۵۰۰ ميليون تومانی خود را رد کرد و گفت: بدون مشکل به استقلال آمدم و به هيچ عنوان شرايط دشوار مالی برای باشگاه تعيين نکردم.

جباری در پايان پيرامون تلاشش برای بازگشت به تيم ملی نيز گفت: اميد بسياری دارم که بتوانم در تيم ملی نيز حضور داشته باشم و در راه جام جهانی تيم ايران را همراهی کنم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37797

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجتبی جباری يک سال ديگر در استقلال ماندنی شد، جباری: شايد به ليگ فرانسه بروم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016