شنبه 26 مرداد 1387

احسان حدادی، قهرمان پرتاب ديسک آسيا از راهيابی به دور نهايی بازی های المپيک بازماند، ايسنا

احسان حدادی با کسب رتبه هفدهم در مجموع نفرات، از راهيابی به دور نهايی رقابت های پرتاب ديسک بازيهای المپيک بازماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حدادی با ثبت رکورد هايی بسيار کمتر از رکورد های قبلی خود يعنی ‌٦١/ ‌٠٨ و‌٦١/٣٤ و يک پرتاب خطا، رتبه ای بهتر از هفتم در گروه خود و در مجموع هفدهم کسب نکرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حذف وی در حالی صورت گرفت که گفته می شد او می تواند يکی از مدال آوران کاروان ورزش ايران در پکن باشد.

***

حدادی با چشمان گريان آشيانه پرنده را ترک کرد
قهرمان پرتاب ديسک آسيا: مصدوميتم مهمترين مشکل من بود
هيچکس اندازه من تمرين نکرده بود

احسان حدادی، قهرمان و رکورددار پرتاب ديسک آسيا در حالی که به شدت از نتيجه کسب شده اش ناراحت بود گفت: مصدوميتم مهمترين عاملی بود که من را در اين مسابقه ها آزار داد.

بهترين پرتابگر ديسک جهان در مسابقه های جايزه بزرگ سال ۲۰۰۸ در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به پکن اظهار کرد: می دانستم اينطور می شود، فکر می کنم مهمترين مشکل من آسيب ديدگی بود. وی ادامه داد: مصدوميت اذيتم کرد. من در اين مسابقه خودم بودم اما نمی دانم چرا پرتاب هايم نمی رفت.

وی با اظهار تاسف از عملکردش در بازی های المپيک تصريح کرد: من در تمرين های فصل جديد هشت هزار پرتاب داشتم. اين تعداد پرتاب در يک فصل خيلی خوب است. هيچکدام از اين ها اندازه من تمرين نکرده بودند.

قهرمان و رکورددار پرتاب ديسک آسيا خاطرنشان کرد: پس از مسابقه های جايزه بزرگ بايد مدتی استراحت می کردم اما به تمرين هايم ادامه دادم. عضله سينه من مشکل داشت اما موقعی که دکتر رفتم پس از انجام MRI گفتند که کتفت مشکل دارد و پارگی عضله من بيشتر شد. فکر می کنم اين بزرگترين مشکل من در اين رقابت ها بود.

در پايان احسان حدادی در حالی که به شدت گريه می کرد در آغوش خبرنگاران، هادی سپهرزاد و امين نيک فر ديگر هم تيمی هايش محل مسابقه ها را ترک کرد. او به شدت از اتفاقی که افتاده ناراحت بود و به خاطر فرصتی که از دست داده تاسف می خورد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38003

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احسان حدادی، قهرمان پرتاب ديسک آسيا از راهيابی به دور نهايی بازی های المپيک بازماند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016