چهارشنبه 30 مرداد 1387

فینالیست های فوتبال المپیک مشخص شدند، مهر

برزیلی ها که هرگز موفق نشده اند به عنوان قهرمانی رقابت های المپیک دست پیدا کنند، با شکست تحقیرآمیز 3 بر صفر مقابل آرژانتین، چهار سال دیگر برای تحقق رویای خود باید در انتظار بمانند.

به گزارش مهر، تیم های برزیل و آرژانتین امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت های المپیک پکن در ورزشگاه کارگران شهر پکن به مصاف هم رفتند که در نهایت آرژانتین موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل رقیب دیرینه خود به برتری برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برای مدافع عنوان قهرمانی، سرخیو آگوئرو(53 و 57) و خوان رومن ریکلمه (76- پنالتی) گلزنی کردند. دو بازیکن برزیلی به نام های" لوکاس" و" نه وس" در دقایق 81 و 84 این دیدار از زمین اخراج شدند.

دیگر دیدار این مرحله بین تیم های نیجریه و بلژیک برگزار شد که نماینده آفریقا با نتیجه پرگل 4 بر یک حریف خود را درهم کوبید.

آدفمی(18)، ادو(60 و 73) و اوکونکو(79) گل های تیم نیجریه را به ثمر رساندند در حالی که تک گل بلژیک توسط سیمان در دقیقه 89 به ثمر رسید.

به این ترتیب تیم های بلژیک و برزیل روز جمعه دیدار رده بندی بیست و نهمین دوره رقابت های المپیک را برگزار می کنند و آرژانتین و نیجریه روز شنبه در دیدار نهایی به مصاف هم می روند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38041

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فینالیست های فوتبال المپیک مشخص شدند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016