جمعه 1 شهريور 1387

مجوز مذاکره با حدادی صادر شد، بی بی سی

سایت یاهو اسپورتز، بخش ورزشی سایت یاهو نیوز، از صدور مجوز مذاکره تیم های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، با حامد حدادی، بازیکن سرشناس تیم ملی بسکتبال ایران خبر داده است.

در حالی که در هفته اخیر سازمان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) تیم های عضو این لیگ را به استناد "قوانین فدرال" آمریکا از مذاکره با این بازیکن 218 سانتی متری ایران بر حذر داشته بود، این سایت مدعی شده که "سازمان کنترل دارایی های خارجی" در آمریکا مجوز مذاکره با حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، دیگر بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران را صادر کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به این ترتیب 30 تیم عضو لیگ NBA منعی برای وضع قرارداد با بازیکنان ایران نخواهند داشت، هر چند به نظر می رسد احتمال پیوستن حامد حدادی به باشگاه ممفیس گریزلیز بیش از دیگر باشگاه ها است.

با این حال آدریان وجناروفسکی، گزارشگر سایت یاهو اسپورتز مدعی شده که تیمهای NBA موظف هستند به دلیل "محدودیت های موجود در نحوه انجام پرداخت های مربوط به این قرارداد" پیش از ثبت قرارداد، سازمان لیگ را در جریان بگذارند.

حامد حدادی، بازیکن 23 ساله تیم ملی اران که 218 سانتی متر قد دارد، با وجود ناتوانی ایران در شکست دادن حریفان خود در رقابت های المپیک، با کسب میانگین 16.5 امتیاز از بهترین مهاجمان مسابقات بوده و کسب میانگین 10.2 ریباند و 2.5 بلاک شات در هر بازی او را در این دو مورد آماری، در صدر آمار تمام ستارگان بسکتبال حاضر در المپیک (در مرحله مقدماتی مسابقات) قرار می دهد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجوز مذاکره با حدادی صادر شد، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016