پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: چه كسي پاسخگوي اشاعه منكر با بلوتوث است؟ ایسنا

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه با اشاعه منکر به وقوع پيوسته، در جامعه به جاي تنبيه دو بازيکن متخلف، اخلاق را زير پا گذاشتيم و تمام جامعه را مجازات کرديم.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در جلسه پيشکسوتان اين باشگاه که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اتفاقات به وقوع پيوسته چند روز گذشته در عرصه فوتبال، تصريح کرد: من به هيچ عنوان منکر برخورد با تخلف به وقوع پيوسته نيستم ولي آيا برخورد دو بازيکن خاطي به اين شکل ارزش اين همه هزينه براي جامعه را داشت؟

وي ادامه داد: با فضاي غوغاسالارانه ايجاد شده به جاي برخورد انضباطي، حرمت و آبروي کليه بازيکنان و فوتبال ايران را برده‌ايم. اين نحوه برخورد با تخلف نيست زيرا کميته انضباطي و يا هر مرجع ديگر بايد منصفانه و به دور از فضاي ايجاد شده موضوع را به دقت بررسي کند.

رويانيان يادآور شد: اشاعه منکر تا به آن طرف مرزها يکي از بدترين اتفاقاتي است که در اين روزها انجام گرفته و باعث تأثر مردم شد. آيا کسي پاسخگوي اين اشاعه منکري است که هم اکنون با اشکال مختلف و حتي به صورت بلوتوث در مدارس در حال گسترش است؟ آيا آنچه اين روزها شاهدش هستيم بهاي سنگيني براي جامعه ما نيست، که آثار سوء آن تا مدتها جامعه را آزرده و متأثر خواهد ساخت؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير عامل پرسپوليس، خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال انتظار بيشتري داشتيم تا در جهت به حداقل رساندن تبعات آنچه که روي داد، اقدام کنند. همه بايد رفتار گذشته‌مان را واکاوي کنيم و به دنبال علت‌ها باشيم و به طرز صحيح و اساسي اخلاق حرفه‌اي را توسعه دهيم

وي متذکر شد: متأسفانه به جاي توسعه رفتارهاي اخلاقي و انساني در جهت حفظ کرامت فوتبال و جامعه، فقط به بازيکناني که اين تخلف را انجام داده‌اند پرداخته شده است. بازيکنان و فوتبال ايران اين روزها هزينه بسيار سنگيني را پرداختند. کسي مخالف برخورد با چنين تخلفي نبود اما آيا انتشار آن بصورت عمومي و گسترده، قرباني کردن کل جامعه و گناه و تخطي بس بزرگتر نيست؟

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان اين جلسه، خاطرنشان کرد: من از رئيس محترم سازمان صدا و سيما به عنوان يکي از ارگان‌هاي مهم کشوري درخواست دارم که درصدد مقابله با تخريب و اشاعه منکر برآيند. جناب مهندس ضرغامي همچنان که در عرصه‌هاي ديگر متعهدانه و موفق عمل کرده‌اند اميد است در اين زمينه نيز قاطعانه وارد شوند. همچنين از مقامات قضائي نيز انتظار داريم تا با اشاعه دهندگان اين اقدامات، به منظور حفظ فضاي اخلاقي جامعه، برخورد جدي کنند.

در اين جلسه پيشکسوتان پرسپوليس همچون همايون بهزادي، علي پروين، بيوک وطنخواه، کاظم سيد عليخاني، ابراهيم آشتياني، محمد خوش جان، کريم باقري، دکتر حسن غفوري فرد و حسن بيادي حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016