شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمان كشتی جهان: بیش از هر چیز به المپیك لندن می اندیشم، ایرنا

قهرمان وزن 66 كیلوگرم كشتی آزاد رقابتهای جهانی 2011 استانبول گفت: تا زمان آغاز بازیهای المپیك 2012 لندن به تنها چیزی كه فكر می كنم، آماده سازی اصولی برای حضوری موفق در این میدان سرنوشت ساز است.

'مهدی تقوی' دارنده دو مدال طلای رقابتهای جهانی 2009 دانمارك و 2011 تركیه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آرزوی هر ورزشكاری حضور درخشان در المپیك است كه طبیعتا من نیز از این مساله مستثنی نیستم.

وی افزود: كسب مدال طلا و قهرمانی در رقابتهای جهانی حال و هوای خاصی دارد و یك موفقیت بزرگ و ماندگار محسوب می شود، اما تكرار این موفقیت در بازیهای المپیك برای هر ورزشكاری یك اتفاق تاریخی است كه می تواند نام او را در تاریخ ورزش جهان جاودانه كند.

آزادكار وزن 66 كیلوگرم تیم ملی كشتی كشورمان در رقابتهای جهانی 2011 استانبول افزود: پس از بازگشت از این رقابتهای سنگین هنوز به شرایط ایداه آل و صد در صد جسمانی نرسیده ام، اما تلاش خواهم كرد با انجام تمرینات خاص و ویژه به مرز آمادگی برسم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تقوی در خصوص حضورش در رقابتهای لیگ برتر امسال گفت: برای حضور در این پیكارها با دوبنده تیم خونه به خونه بابل به میدان می روم. البته هنوز به اوج آمادگی نرسیدم و بدیهی است این مساله با توجه به پشت سرگذاشتن رقابتهای جهانی امری طبیعی است.

دارنده دو نشان طلای قهرمانی جهان تصریح كرد: البته هرگاه كادر فنی تیم 'خونه به خونه بابل' به من نیاز پیدا كند در لیگ به میدان خواهم رفت و طبق تعهداتی كه به این تیم دارم با تمام توان در برابر حریفان حاضر خواهم شد.

وی در خاتمه یادآور شد: به هر حال با توجه به بازیهای المپیك 2012 لندن، انجام تمرینات آماده سازی اصولی و رسیدن به مرز آمادگی صد درصد در دستور كار من قرار دارد و از دل و جان مایه خواهم گذاشت تا در صورت حضور در این میدان بزرگ ورزشی به آرزوی دیرینه ام دست یابم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016