پنجشنبه 8 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهاجم چلسی پردرآمدترین بازیکن جهان می‌شود، مهر

باشگاه "گوانجو اورگراند" چین قصد دارد دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قرارداد دروگبا در پایان فصل با چلسی به اتمام می‌رسد او پیشنهاد تمدید قراردادش با آبی‌های لندنی برای یکسال را رد کرده و معتقد است باید قرارداد او را برای مدت طولانی تری تمدید کنند.

میلان و تاتنهام علاقه خود به جذب این بازیکن را اعلام کرده‌اند و این در حالی است که شانگهای شنهوا بعد از جذب آنلکا می‌خواهد دروگبا را هم به خدمت بگیرد.

"دالیان آئربین" دیگر باشگاه چینی است که پیشنهاد قراردادی سه ساله به ارزش 30 میلیون پوند و دستمزد هفتگی 200 هزار پوند را برای جذب ستاره اسبق مارسی ارائه کرده است اما "گوانگجو اورگراند" قهرمان سوپر لیگ چین با پیشنهاد خود همه رقبایش در جذب دروگبا را پشت سر گذاشته است.

"ساموئل اتوئو"، مهاجم کامرونی باشگاه آنژی ماخاچ کالا با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند پردرآمدترین بازیکن حال حاضر جهان است اما اورگراند پیشنهادی بالاتر از این به دروگبا ارائه کرده است.

"تیرنو سیدی"، مدیر برنامه‌های دروگبا می گوید: او پیشنهاد یک سال تمدید قرارداد را از مسئولان چلسی دارد اما آن را رد کرده است. در این سن و سال دروگبا دیگر نیازی به اثبات توانایی‌هایش ندارد. در سن دروگبا بازیکن باید به باشگاهی برود که از دریافت پولش مطمئن باشد.

وی تصریح کرد: دروگبا پیشنهادی را قبول می‌کند که منفعت مالی آن بهتر باشد. شاید آمریکا، قطر، روسیه و یا آسیا.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اورگراند پیش از این با جذب "داریو کونکا" آرژانتینی و "کلئو" برزیلی ترکیب خود را تقویت کرده است.

پیش از این نیکلاس آنلکا مهاجم فرانسوی چلسی با قراردادی دو ساله و دستمزد هفتگی 175 هزار پوند به باشگاه شانگهای شنهوای چین پیوسته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016