شنبه 8 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روز سوم فوريه مراقب رايانه‌هايتان باشيد، عواقب Black Worm در راه است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


پايگاه اينترنتي SANS اعلام كرد، حداقل 700 هزار دستگاه كامپيوتر بر اثر كرم سياه "Black Worm " تخريب شده‌اند و در روز سوم فوريه تمامي‌ فايل‌ها و اطلاعات اين كامپيوترها پاك خواهند شد.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات ايسنا، «استفان داويسون»، معاون اول شركت " كوا واديس" در اين رابطه اعلام كرد: ما از كاربران اينترنتي مي‌خواهيم ‌تا نرم افزارهاي ضد ويروس خود را به روز كنند تا پيش از سوم فوريه كه اين كرم تمامي‌ مدارك و اسناد را از بين خواهد برد، از يك سيستم جامع اسكن استفاده نمايند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كرم Black به دلايلي بسيار جدي و متفاوت از ساير كرم‌هاي كامپيوتري است، در حال حاضر اين كرم از طريق كتابچه‌هاي ضد ويروس به‌روز شناسايي خواهد شد و به منظور از دست رفتن اطلاعات در روز سوم فوريه، كاربران بايد از آنتي ويروس‌هاي رايج استفاده كنند، اين كرم از طريق ضميمه‌هاي پست الكترونيكي و همچنين فايل‌ها گسترش مي‌يابد. زماني كه يك سيستم در يك شبكه به اين كرم مبتلا شود، براي تخريب ديگر سيستم‌هاي متصل به شبكه نيز تلاش خواهد كرد .

اين كرم كامپيوتري بيشترين توليدات آنتي ويروس را از كار انداخته و از بين مي‌برد و از طريق پست‌هاي الكترونيكي و با اسامي‌گوناگون گسترش مي‌يابد .





















Copyright: gooya.com 2016