سه شنبه 26 تير 1386

حادثه برای پگاه آهنگرانی، منيژه حکمت: پزشکان هنوز در مورد وضعيت پگاه آهنگرانی جواب مشخصی به ما نداده‌اند، فارس

خبرگزاری فارس: مادر «پگاه آهنگرانی» گفت: پس از حادثه‌ای که برای دخترم پيش آمد، پزشکان هنوز در مورد وضعيت او جواب مشخصی به ما نداده‌اند.


منيژه حکمت کارگردان سينما در گفت‌و گو با خبرنگار سينمايی فارس، درباره وضعيت جسمانی پگاه آهنگرانی گفت: فعلا در حال گرفتن مشاوره پزشکی از پزشکان مختلف هستيم تا جمع‌بندی کنيم و تصميم بگيريم که برای بهبودی او چه کار بايد انجام داد.
وی گفت: پزشکان هنوز جواب مشخصی در اين زمينه به ما نداده‌اند. آنها برای عمل جراحی وی پيش‌بينی خاصی نداشته‌اند اما قصد دارند، بدنش را گچ بگيرند و حدود چهار،پنچ ماه در گچ بماند.
حکمت ادامه داد:تا بعد از مشاوره پزشکی، جواب قطعی در مورد وضعيت پگاه خواهيم گرفت اما خوشبختانه هيچ ضايعه نخاعی برای وی رخ نداده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پگاه آهنگرانی ۲۳ تير در حين فيلمبرداری صحنه‌ای از فيلم «آتش سبز» در بيرجند و در شرايطی که بايد در يک تور ماهيگيری قرار می‌گرفت، به‌دليل پوسيدگی و پاره شدن تور، از ارتفاع سقوط کرد و دچار شکستگی از ناحيه ستون مهره‌ها شد.
آهنگرانی، پس از حادثه بلافاصله به بيمارستان جم تهران منتقل شده و اکنون در اين بيمارستان بستری است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33807

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حادثه برای پگاه آهنگرانی، منيژه حکمت: پزشکان هنوز در مورد وضعيت پگاه آهنگرانی جواب مشخصی به ما نداده‌اند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016