شنبه 4 مهر 1383

دادگاه كارگران بازداشت شده در سقز ، به دليل عدم حضور قاضي به تعويق افتاد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران
وكيل بازداشت شدگان مراسم روز جهاني كارگر در سقز گفت : دادگاه مربوط به بازداشت شدگان روز جهاني كارگر ديروز برگزار شد.
" محمد شريف " ، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا ، با اعلام اين خبر افزود : ديروز در شعبه يكم دادگاه انقلاب سقز حضور يافتيم ؛ طبق اعلام دفتر دادگاه قرار بود تا جلسه اول رسيدگي به اتهامات انتسابي به " محمود صالحي" تشكيل شود ، اما مدير دفتر دادگاه با بيان اين كه قاضي محكمه در مرخصي است ، عدم تشكيل دادگاه را اعلام كرد.
شريف با بيان اي نكه جلسه پيشين نيز قرار بود دوم ويا سوم ماه جاري برگزار شود ، گفت : زمان اين جلسه به دليل عدم حضور قاضي تجديد شد و با توجه به اين كه تعيين وقت توسط دادگاه صورت گرفته بود ، تجديد آن براي من و ديگر وكيل پرونده ، خانم " مهشيد محدود" قابل پيش‌‏بيني نبود ؛ به همين دليل مساله را با رئيس دادگاه‌‏هاي عمومي و انقلاب سقز مطرح كرديم و اميدواريم كه جلسات اعلام شده آتي در زمان هاي مقرر برگزار شود.
شريف با بيان اين كه يك هيات بين‌‏المللي با درخواست‌‏هاي مكرر خود تقاضاي حضور در دادگاه را داشته است ، گفت: مذاكرات متعددي در اين خصوص با وزارت خارجه صورت گرفته است و تا به حال دليل قانوني مخالفت با اين درخواست عنوان نشده است.
وي ابراز اميدواري كرد كه علت مخالفت با اين درخواست نيز به هيات مذكور اعلام شود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف در خاتمه گفت : قرار است ؛ جلسه رسيدگي به وضعيت ديگر متهم پرونده در روز دوشنبه ششم مهرماه برگزار شود ؛ اين متهم نيز عضو اتحاديه صنفي كارگران خباز شهرستان سقز است كه اتهام انتسابي او تلاش براي برگزاري مراسم روز جهاني كارگر بوده است.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12352

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه كارگران بازداشت شده در سقز ، به دليل عدم حضور قاضي به تعويق افتاد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016