يكشنبه 12 مهر 1383

ابطحي: مشكل استيضاح اين است كه فرصتي براي انتخاب وزير جديد نيست، ايلنا

معاون پارلماني رئيس جمهوري:
اگر تعامل نباشد؛ رابطه مجلس و دولت دچار مشكل مي‌‏شود
دولت در دفاع از وزير راه هيچ بخشنامه اي نداشته است

تهران- خبرگزاري كار ايران

معاون پارلماني رئيس جمهوري گفت‌‏: استيضاح چنانچه تعامل با دولت باشد؛ بايد از قبل اعلام نشده باشد كه اكثريت نمايندگان به اين استيضاح راي مي دهند.

به گزارش خبرنگار پارلماني" ايلنا" سيد محمدعلي ابطحي در جمع خبرنگاران پارلماني گفت: بايد فضايي ايجاد شود تا صحبت هاي وزير و مخالفين و موافقين استيضاح شنيده شده و بعد تصميم گيري شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مجلس وزير ديگري را هم استيضاح مي‌‏كند؟ اظهار داشت‌‏: قرار بود مجلس با دولت در تعامل و آرامش باشد ولي مشكل استيضاح اين است كه فرصتي براي انتخاب وزير جديد نيست و نمي توان كارهايي به نفع كشور انجام داد.
ابطحي درپاسخ به اين سوال كه نمايندگان مجلس هفتم تعامل خودداري به شريف زادگان؛ وزير پيشنهاد براي وزارتخانه رفاه و تامين اجتماعي نشان دادند، گفت : ضمن تشكر از مجلس اما آقاي شريف زادگان با سه راي اضافه به وزارت رسيد.
وي در پاسخ به اين سوال كه تاكنون تعامل مجلس با دولت برقرار نشده است، گفت : تعامل بايد باشد چون اگر تعامل نباشد مجلس و دولت دچار مشكل مي شود همچنانكه الان نيز مشكلات وجود دارد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون پارلماني رئيس جمهوري در پاسخ به سوالي در خصوص صدور بخشنامه از سوي هيات دولت در دفاع از احمد خرم با بيان اينكه دولت در دفاع از احمد خرم هيچ بخشنامه اي نداشته است، گفت : من وجود چنين بخشنامه اي را تكذيب كردم.
ابطحي در پاسخ به شوال ديگر مبني بر اينكه متن بخشنامه اي باامضاي محمدرضا عارف؛ معاون اول رئيس جمهوري منتشر شده است، تصريح كرد‌‏: شما هم مي توانيد متن بنويسيد، من و آقاي عارف وجود چنين بخشنامه اي را تكذيب مي كنيم.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12638

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابطحي: مشكل استيضاح اين است كه فرصتي براي انتخاب وزير جديد نيست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016