شنبه 25 مهر 1383

ابطحي در جلسه توديع: دلايل آمدن و رفتنم يكي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

سيدمحمد علي ابطحي در مراسم توديعش گفت: دلايل استعفايم همان دلايل انتصابم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام سيدمحمدعلي ابطحي، معاون سابق حقوقي و امور مجلس رييس‌جمهور در مراسم توديع خود و معارفه مجيد انصاري براي تصدي اين سمت گفت: معاونت حقوقي و امور مجلس رييس‌جمهور اگر همكاري ساير بخش‌ها و دستگاه‌هاي دولت نباشد، نمي‌تواند موفق باشد.

وي به ارتباط اين معاونت با مجلس ششم اشاره كرد و اظهار داشت: ارتباط خوبي با مجلس ششم برقرار كرديم تا كارهاي مختلف دولت سريع و به خوبي پيش برود.

ابطحي دليل استعفايش را همان دليل انتصابش دانست و به شعارهاي انتخاباتي و انديشه‌هاي خاتمي اشاره كرد، هم‌چنين بر ضرورت پياده‌شدن آن‌ها تاكيد كرد و گفت: انتصابم براي پياده‌ و نهادينه‌شدن انديشه‌ها و شعارهاي انتخاباتي رييس‌جمهور بود كه در اين راستا 70 لايحه براي تحقق جامعه مدني در حوزه معاونت حقوقي و امور مجلس رييس‌جمهور تدوين شد، لذا انتصابم براي تعامل بيشتر با مجلس بود.

به گزارش ايسنا وي به ارايه‌ي استعفايش پس از انتخابات مجلس هفتم اشاره كرد و اظهار داشت: معتقدم كه دولت بايد با مجلس تعامل خوبي داشته باشد زيرا اگر اين تعامل نباشد، كارهاي دولت پيش نمي‌رود، بنابراين براي ايجاد تعامل دولت با مجلس هفتم، استعفا كردم. رييس‌جمهور نيز { در ابتدا} علي‌رغم پذيرش استدلالم با استعفايم مخالفت كرد.

ابطحي تعامل بين دولت و مجلس را براي خدمت به مردم به نفع آن‌ها دانست و اظهارداشت كه خوب است اگر كسي احساس كرد كه در جايگاهش نيست، استعفا دهد.

معاون سابق حقوقي و امور مجلس خاتمي، در ادامه با اشاره به شخصيت‌ حجت‌الاسلام والمسلمين انصاري گفت: بايد تشكر و قدرداني كنيم كه آقاي مجيد انصاري براي اين مدت كوتاه سمت معاونت حقوقي و امور مجلس را پذيرفته است و ان‌شاءاالله با موفقيت تمام اين وظيفه را انجام خواهند داد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه “تمام وجودم را از انقلاب اسلامي به دست آورده‌ام”، گفت: رفتنم از معاونت حقوقي و امور مجلس رييس جمهور به اين معنا نيست كه كلا كنار رفته‌ام، بلكه در خدمت انقلاب خواهم بود.

ابطحي در ادامه اظهار داشت: هويت من از انديشه و تفكر خاتمي بوده است، لذا براي استمرار انديشه ايشان تلاش خواهم كرد، زيرا آن را راه ادامه انقلاب اسلامي مي‌دانم و از لحظه‌اي براي گسترش تفكر و انديشه خاتمي فروگذار نخواهم كرد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13181

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابطحي در جلسه توديع: دلايل آمدن و رفتنم يكي است، ايسنا' لينک داده اند.

سر جدت، بيا کانديدای ریاست جمهوری شو (۲)

یادداشت‌های فرهنگ
October 17, 2004 11:11 AM

Copyright: gooya.com 2016