دوشنبه 27 مهر 1383

وکيل عمادالدين باقي : مخالفت خود نسبت به لغو تعليق حکم يک سال حبس موکلم را اعلام کرده‌‏ام، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

در پي لغو تعليق حکم يک سال حبس عمادالدين باقي ، وکيل اين روزنامه‌‏نگار و پژوهشگر ، گفت : علي‌‏رغم عدم تمايل موکلم به شرکت در جلسه دادگاه و عدم حضور هيأت منصفه و علني نبودن جلسه دادگاه و با توجه به اينکه آقاي باقي اتهام خود را سياسي مي‌‏داند ، مخالفتم را به حکم دادگاه اعلام کردم .

صالح نيکبخت در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" ، با اظهار اميدواري نسبت به اينکه دادگاه تجديد نظر ، اعتراضش پيرامون لغو تعليق حکم يکسال حبس عمادالدين باقي را بپذيرد ، افزود : آبان‌‏ماه سال گذشته ، حکم يکسال تعزير معلق براي آقاي باقي صادر شد که بعد از اعتراض معاون دادسراي عمومي تهران مبني بر اين که وي قبلاً سابقه مجازات قبلي داشته است و نمي‌‏تواند از شرايط تعليق مجازات استفاده کند ، به شعبه 36 دادگاه تجديدنظر اعتراض کرد و اين شعبه نيز با آن موافقت کرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت : بنابراين با موافقت شعبه 36 دادگاه تجديدنظر ، حکم صادره از سوي شعبه 6 دادگاه انقلاب نقض و آقاي باقي به يکسال حبس تعزيزي غير تبديل ، محکوم گرديد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13215

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وکيل عمادالدين باقي : مخالفت خود نسبت به لغو تعليق حکم يک سال حبس موکلم را اعلام کرده‌‏ام، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016