سه شنبه 5 آبان 1383

سخنگوي قوه قضاييه: بازپرس پرونده زهرا کاظمي قرار منع پيگرد متهم را صادرکرد؛سي‌‏دي مربوط به سخنراني دکتر عباسي را نديده‌‏ام، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

سخنگوي قوه قضاييه گفت : بازپرس پرونده زهرا کاظمي قرار منع پيگرد متهم را صادرکرده که هنوز ابلاغ نشده است، وکلاي خانواده مقتوله نيز به دنبال ابلاغ حکم به اين فرد هستند.

به گزارش خبرنگار" ايلنا"، جمال کريمي راد در کنفرانس مطبوعاتي هفتگي خود در پاسخ به پرسش خبرنگار" ايلنا"، پيرامون روند پيگيري پرونده زهرا کاظمي با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: قرار صادره منعي براي ابلاغ ندارد و حتي قابل اعتراض نيز مي باشد تا پرونده به مرجع مربوطه جهت بررسي ارجاع شود.
وي در پاسخ به ديگر سوال خبرنگار "ايلنا" مبني بر اينکه چرا با "دکتر عباسي" که در حال حاضر رياست مرکز" دکترينال امنيت بدون مرز" را بر عهده دارد و سخنراني‌‏اش به صورت سي دي نيز تکثير شده است و طي آن به هتک حيثيت و حرمت مقامات عالي رتبه کشور پرداخته، برخورد نمي شود؟ گفت : البته من هنوز آن سي دي را نديده‌‏ام؛ طبق پيگيري‌‏هاي صورت گرفته فرد مورد نظر ظاهرا اظهار پشيماني کرده است، البته هنوز در اين مورد پرونده اي تشکيل نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد:" چرا با افرادي نظير اکبر گنجي برخورد مي شود، اما با فرد مزبور تاکنون هيچ برخوردي صورت نگرفته است؟"، گفت : براي دستگاه قضايي هيچ تفاوتي در اين زمينه وجود ندارد، در مورد فرد مزبور نيز بررسي هايي انجام شده است که در حال پيگيري هستيم.

Copyright: gooya.com 2016