جمعه 29 آبان 1383

عشرت شايق نماينده مجلس هفتم: اگر 10 زن خياباني اعدام شود, ديگر زن خياباني نخواهيم داشت، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

نماينده مردم تبريز در مجلس، گفت: در خصوص زنان خياباني خلاء قانوني نداريم و اگر 10 نفر از زنان خياباني اعدام شوند, ديگر زن خياباني نخواهيم داشت.

به گزارش ايلنا, عشرت شايق, نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي، در سومين هم انديشي مجمع بانوان عضو شوراهاي اسلامي مراکز استان‌‏هاي سراسر کشور در تهران, گفت: هر قاضي که ادعا مي‌‏کند که در خصوص زنان خياباني خلاء قانوني وجود دارد, خود من پاسخ وي را خواهم داد.
وي با تاکيد بر اينکه زن بدون خانواده يک ريال ارزش ندارد , گفت: در برخي از فرهنگ‌‏ها زن را قبول ندارند, در حالي که جامعه ما به زن احترام مي‌‏گذارد و اين خود زنان هستند که خودشان را باور ندارند.
شايق گفت: مجلس از هيچ کس غير از مقام معظم رهبري حرف شنوي ندارد و بي‌‏خودي زير لواي دولت نخواهد رفت.
نماينده مردم تبريز خاطرنشان کرد: نمايندگان مجلس هفتم، خانه اي را تحويل گرفتند که هر چند ويرانه نيست، ولي پر از مشکلات است.
وي تصريح کرد: در حال تهيه طرحي براي زنان خانه دار هستيم که براساس آن 21 شغل براي خانم‌‏هاي خانه دار تعريف شده است و بر اين اساس، اين تفکر که زنان خانه‌‏دار بيکار هستند, صحيح نيست.
شايق گفت: کسب ثروت, مقام و قدرت که دامان برخي از مسوولان کشور را گرفته, کشور را به تباهي کشيده است.
وي با اشاره به اينکه مجلس در حال پيگيري اصل 53 قانون اساسي مبني بر واريز مقداري از سود حاصله از درآمدهاي شرکت هاي دولتي به حساب خزانه دولت است, گفت: مدت‌‏هاي مديدي اين اتفاق نيفتاده و از جمله سود شرکت‌‏هاي پتروشيمي, بانک‌‏ها و سود فروش مازاد قيمت نفت، به خزانه واريز نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شايق گفت: اين در حالي است که سازمان‌‏هاي دولتي ما از کمبود امکانات و بودجه شکايت مي‌‏کنند و سازمان بهزيستي بايد به جاي تبليغ روي در و ديوار، اعتبار خانواده‌‏هاي بي‌‏سرپرست را پرداخت کند.
وي در پايان تاکيد کرد: حقوق حقه خانم‌‏ها را در چارچوب قانون اساسي از هر شخصي و در هر جايگاهي، خواهيم گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14601

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عشرت شايق نماينده مجلس هفتم: اگر 10 زن خياباني اعدام شود, ديگر زن خياباني نخواهيم داشت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016