دوشنبه 2 آذر 1383

اطلاعيه پرستو فروهر: از برگزاری مراسم يادبود داريوش . پروانه فروهر جلوگيری شد

هم‌ميهنان
با دريغ و دردی جانكاه به آگاهيتان می‌رسانم كه امسال در ششمين سالگرد قتل داريوش و پروانه فروهر از برگزاری آئين بزرگداشتی درخور آن دو جانباخته راه مردم‌سالاری جلوگيری شد.

از از هفته اول آبان‌ماه مراجعه برای اخذ موافقت‌های لازم برای برگزاری اين آيين را آغاز كردم و سرانجام در روز دوشنبه ٢٥ آبان‌ماه با تاييد قطعی مقام مسوول در استانداری تهران فراخوان آيين بزرگداشت در حسينيه ارشاد پخش شد. اما از فردای آن روز در طی احضارها و گفت‌وگوها با مخالفتی سخت روبه‌رو شدم كه همراه بود با استدلال‌های ضدونقيض ، فاقد منطق و گاه حتی در تضاد با گفته‌های پيشين كاربدستان.

هر آنچه در توان داشتم كردم ، اما حرف‌های ما و دردهای مارا بر پشت اين سد راهی نيست و چنين است كه حتی اين حق مسلم پايمال شده.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از اين رو امسال خانه داريوش و پروانه فروهر، خانه‌ای كه ياد حضور گرم‌شان و طنين قدم‌های استوارشان در آن جاريست ، همان خانه كه قتل‌گاهشان شد، خانه‌ای كه مامن آزادی بود ، و حريم شكسته‌اش نماد ستم گشت ، خانه‌ای كه خون داريوش و پروانه بر فرش‌هايش نقشی از بيداد نشانده پذيرای شماست تا دعايی بدرقه‌شان كنيم ، به ياد روشنی وجودشان شمعی برافروزيم و بر قتلگاه‌شان گل بريزيم.

روز دوشنبه دوم آذرماه از ساعت ٣٠/٢ تا ٦ بعد از ظهر خيابان سعدی - خيابان هدايت - كوچه شهيد مرادزاده - شماره ٢٢

حضور شما پايندان اميد ما به پيروزی عدالت است.

پرستو فروهر
شنبه ٣٠/٨/٨٣

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14727

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه پرستو فروهر: از برگزاری مراسم يادبود داريوش . پروانه فروهر جلوگيری شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016