یکشنبه 29 آذر 1383

انجمن صنفى روزنامه نگاران به محدوديت خبرنگاران پارلمانى اعتراض كرد، ايرنا

گروه سياسى: دبير انجمن صنفى روزنامه نگاران ايران گفت : اين انجمن نسبت به محدوديت خبرنگاران پارلمانى در تهيه خبر و گزارش از مجلس هفتم اعتراض كرد.
«مسعود هوشمندرضوى» ديروز در گفت و گو با ايرنا در خصوص مصوبات هفتگى اين انجمن افزود: اين انجمن همچنين نسبت به تهديد به ضرب و شتم «مسيح على نژاد» خبرنگار پارلمانى خبرگزارى كار ايران توسط يك نماينده مجلس اعتراض رسمى خواهد كرد.
هوشمند رضوى افزود: برخورد نادرست با يك خبرنگار زن از نظر اين انجمن محكوم است و بايد تدابير لازم براى جلوگيرى از اين مسائل اتخاذ شود.
وى تصريح كرد: «سؤال ما از نمايندگان مجلس اين است كه در سال پاسخگويى مسؤولان به مردم چرا پرسش كنندگان را تهديد به ضرب و شتم مى كنند؟»
هوشمند رضوى همچنين با اشاره به اعمال محدوديت هايى براى خبرنگاران در مجلس اظهار داشت: مجلس خانه ملت است و بايد گردش آزاد اطلاعات و اخبار مرتبط با مجلس در آن حاكم باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى گفت: از ابتداى آغاز به كار مجلس هفتم، محدوديت هايى براى فعاليت خبرنگاران پارلمانى اعمال شده كه به انجمن صنفى روزنامه نگاران ايران گزارش شده است.
گفتنى است هفته گذشته ۳۳ نفر از خبرنگاران پارلمانى رسانه هاى گروهى در نامه اى به هيأت رئيسه مجلس خواستار برطرف شدن محدوديت ها و حل مشكل ارتباط مستقيم با كميسيون ها، نمايندگان و مسؤولان دولتى كه به مجلس رفت و آمد مى كنند، شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15684

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انجمن صنفى روزنامه نگاران به محدوديت خبرنگاران پارلمانى اعتراض كرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016