شنبه 5 دی 1383

شیخ عطار مدیرعامل موسسه همشهری: اشتباه اهالی مطبوعات رویکرد عجولانه به یک نوع رادیکالیزم بود، مهر

مدیرعامل موسسه همشهری گفت: متاسفانه مطبوعات به دلیل اشتباهات برخی یک دوره سخت را طی کردند .
مهندس علیرضا شیخ عطار با اشاره به این موضوع که منشاء بخشی از این سختی ها به عملکرد نادرست مطبوعات باز می گردد، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری"مهر" افزود: بخش دیگر نیز مربوط به عملکرد اشتباه کسانی باز می گردد که داعیه دار مسوولیت در مطبوعات کشور هستند.

وی اشتباه اهالی مطبوعات را رویکرد عجولانه به یک نوع رادیکالیزم عنوان کرد و توضیح داد: یعنی شرایط زمانی پس از دوم خرداد را جور دیگری تفسیر کردند و تصور کردند بسیاری از مبانی اکنون قابل خدشه وارد کردن است.

شیخ عطار با تاکید بر این مطلب که افکار عمومی و مردم چنین چیزی را نمی خواستند، افزود: اصحاب اجرا نیز اشتباهاتی در عدم تعریف صحیح از شرایطی که مطبوعات باید خودشان را وفق بدهند داشتند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدیرعامل موسسه همشهری در عین حال برخی از اشتباهات دیگر این اصحاب را در اثر عکس العمل های زیاده از حد عنوان کرد و گفت: این دو نوع تندروی موجب ایجاد دوره بسیار دشواری برای مطبوعات شد.

وی در ارتباط با شرایط کنونی مطبوعات کشور افزود: به نظر می رسد در حال حاضر مطبوعات یک دوره آرامش توام با خستگی را پشت سر می گذرانند.

شیخ عطار راه حل خروج از چنین دوره ای را تدوین سیاست هایی از سوی قوای مقننه و مجریه دانست و اظهار داشت: ما امیدواریم با سیاست هایی که مجلس هفتم و همچنین دولت آینده در پیش می گیرند، این دوره توام با خستگی به دوره آرامش همراه با سازندگی تبدیل شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16019

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شیخ عطار مدیرعامل موسسه همشهری: اشتباه اهالی مطبوعات رویکرد عجولانه به یک نوع رادیکالیزم بود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016