سه شنبه 8 دی 1383

رییس دانشکده فرماندهی ناجا در دانشگاه قم: ایران پس از چین و شوروی، قدرت سوم منطقه در زمینه تولید موشک بالستیک ‌است، مهر

اگر دشمنان بخواهند امنیت کشور را دچار مخاطره کنند، ما برای آن‌ها امنیت باقی نخواهیم گذاشت
رییس دانشکده فرماندهی ناجا گفت: ایران پس از چین و شوروی، قدرت سوم منطقه در زمینه تولید موشک بالستیک ‌است.
به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار شبانی، رییس دانشکده فرماندهی و ستاد ناجا طی سخنانی در هشتمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه قم ضمن تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی گفت: همان‌طور که امام راحل فرمودند، شهدا مظهر قدرت ما هستند و لذا ما برای مقابله با دشمن، باید بتوانیم نیروهای استشهادی تربیت کنیم.

وی با بیان این‌که در صورت جنگ با آمریکا، ما باید با آن‌ها دست به جنگ نامتقارن بزنیم، افزود: ما در حال حاضر سلاح‌هایی ساخته‌ایم و به توانمندی‌های هسته‌ای دست یافته‌ایم و آن چیزی که آمریکا از آن به شدت ناراحت است این است که جوانان ایرانی با تلاش خود به این فناوری دست پیدا کرده‌اند.

سردار شبانی با تأکید بر این‌که باید در برابر تحرکات دشمن همیشه آماده باشیم، اظهار داشت: آمریکا با یک سری برنامه‌های خود در صدد تغییر رفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران است و می‌داند که با حمله نظامی موفق نخواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: اگر دشمنان بخواهند امنیت کشور را دچار مخاطره کنند، ما برای آن‌ها امنیت باقی نخواهیم گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رییس مرکز دافوس ناجا در ادامه با بیان اینکه آمریکا با گسیل کلیه تجهیزات و نیروهایش به منطقه دنبال فشار به ایران است، تصریح کرد: آمریکا مرکز فرماندهی‌اش را در منطقه خاورمیانه و در اطراف ایران قرار داده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16159

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رییس دانشکده فرماندهی ناجا در دانشگاه قم: ایران پس از چین و شوروی، قدرت سوم منطقه در زمینه تولید موشک بالستیک ‌است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016