دوشنبه 14 دی 1383

طنز تلخ، سهند

در جريان حادثه دردناک زلزله و تسونامی در شرق آسيا و کشته شدن بيش از صد هزار نفر بر اثر اين حادثه، بدينوسيله اينجانب مسببين اين حادثه را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عاملين اين حادثه می باشم. مسببين اين حوادث بطور کل شناخته شده و ملموس هستند که در زير از آنها نام برده می شود:
1: مصرف کنندگان عوامل نفت سوز و گاز سوز معلوم الحال مانند علاالدين (چراغ نفتی)، اتومبيلها، کارخانجات دودزا و لايه ازون ترکانهای مختلف.
2: جنگ افروزان و ابرقدرتهای جهان که علاوه بر ريختن خون انسانهای بيشمار و بيگناه (چند صد برابر قربانيان اين حادثه) به نابودی طبيعت و پايه های اساسی آن پرداخته اند.
3: آزمايش کنندگان و بکار برندگان سلاحهای اتمی، ميکربی و هيدروژنی در کل دنيا.
4: کارخانجات کاغذ و مقوا سازی که باعث نابودی و تخريب دائمی و تصاعدی درختان جنگلها، بيشه ها و مرغزارها می شوند و بيشتر در راه کوير سازی فعاليت و همت گمارده و می گمارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

5: پيمانکاران راهسازی و جاده سازی که ساليانه باعث خشک گرداندن درياچه ها و مردابها می شوند و نيز بريدن درختان در سر راه پروژه های پليد خويش را در سر لوحه خودشان قرار داده اند.
6: پيمانکاران خانه سازی و برج سازان که همواره در راستای سود دهی خود، مصالح و مواد الزامی بکار رفته در ساختمانها را تقليل می دهند.
7: سازنده و يا سازندگان کره خاکی زمين که در بدو آفرينش پوسته های زمين را بوسيله دستگاه ويبراتور فشرده و متراکم نکرده اند و در کره خاکی بيشتر از بتون آرمه از آهک و خاکهای سست استفاده نموده اند.
در آخر اميدوارم که اينگونه حوادث تلخ و غير طبيعی ديگر پيش نيايد و اوقات ما را مکدر نکند. چه بسا که بر بازماندگان اين بلايا بدتر از آن می رود که بر از دست رفتگان رفته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16408

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طنز تلخ، سهند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016