پنجشنبه 24 دی 1383

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي: ولايتي از نامزدهاي مطرح اصولگرايان است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي اعلام كرد: حضور دكتر ولايتي در عرصه انتخابات تشخيص فردي ايشان است.
حجه الاسلام محمد خرسند، عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي، كه در جمع بعضي از هواداران و اعضاء حزب موتلفه اسلامي استان قم سخن مي‌‏گفت، اقدام اخير دكتر ولايتي مبني بر حضور مستقل در صحنه انتخابات را تشخيص فردي ايشان دانستند و بيان نمودند: ايشان شايد مي‌‏خواهند با اين كار تنور رقابت‌‏هاي انتخاباتي را گرم‌‏تر نمايند، البته بهتر مي‌‏بود كه ايشان مدت زمان ديگري را تحمل مي‌‏نمودند و بهانه‌‏اي به دست رقباء نمي‌‏دادند تا آنها فكر نمايند در جمع اصولگرايان اختلاف وجود دارد. قطعا ايشان نيت خيري داشته‌‏اند و تشخيص ايشان اين بوده كه چون فرصت تبليغات انتخاباتي خودشان را آغاز نمايند و اين كار ايشان به معناي جدائي از اصولگرايان نمي‌‏باشد و دكتر ولايتي هنوز يكي از نامزدهاي مطرح اصولگرايان مي‌‏باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايشان در ادامه افزودند: البته انتخابات يك مسابقه است كه بازي زيادي دارد؛ لذا دوستان اصولگرا از قبيل اين تصميمات ناراحت نشوند و مصمم‌‏تر از پيش باشند و رقباء هم خيلي خوشحال نباشند و بدانند كه اصولگرايان به‌‏زودي با وحدت و همدلي به يك نامزد واحد خواهند رسيد و در انتخابات آينده نيز به حول و قوه الهي پيروز خواهند بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16860

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي: ولايتي از نامزدهاي مطرح اصولگرايان است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016