جمعه 25 دی 1383

نشست فعالان سياسي و دانشجويي در مورد محاكمه "حقيقت‌‏جو"و احضار "موسوي‌‏خوييني" برگزار شد، ايلنا


تهران- خبرگزاري كار ايران

در پي برگزاري محاكمه خلاف قانون اساسي فاطمه حقيقت‌‏جو و اعلام مطبوعاتي احضار موسوي خوئيني به دادسراي كاركنان دولت نشست مقدماتي فعالان سياسي و دانشجويي عصر چهارشنبه بيست‌‏وسوم ديماه برگزار شد.

محمدعلي سيد نژاد؛ معاون دبيركل سازمان ادوار تحكيم وحدت درخصوص مباحث مطرح شده در اين جلسه به خبرنگار "ايلنا"، گفت: در اين نشست كه با حضور جمعي از اعضاي شوراي مركزي و تهران دفتر تحكيم وحدت و اعضاي سازمان دانش آموختگان ايران(ادوار تحكيم وحدت) و فراكسيون دانشجويي مجلس ششم برگزار شد، حاضرين باتوجه به روند برخوردهاي اخير قضايي و امنيتي با وبلاگ نويس‌‏ها، NGO ها، موج احضارها و محاكمه نمايندگان مجلس ششم، آن را سناريويي از پيش طراحي شده براي سركوب گروه‌‏ها و جريانات سياسي قبل از انتخابات رياست جمهوري دانسته و خواستار اتخاذ تدابير و هماهنگي لازم در جهت مواجهه صحيح با اين روند شدند.
وي ادامه داد: در ابتداي جلسه، فاطمه حقيقت‌‏جو؛ عضو موسس سازمان ادوار تحكيم وحدت و نماينده فراكسيون دانشجويي مجلس ششم از مباحث و مذاكرات دادگاه و ادله خويش و تحليل در مورد ريشه برخوردهاي ياد شده در آستانه انتخابات گزارشي ارايه نمود.
سيدنژاد افزود: در ادامه جلسه علي‌‏اكبر موسوي‌‏خوييني؛ دبير كل سازمان ادوار تحكيم و ديگر عضو فراكسيون دانشجويي مجلس ششم ضمن اعلام مجدد عدم وصول احضاريه ابراز داشت در صورت واقعي بدون موضوع احضار با توجه به كهنه بودن موضوعات اتهامي، شهادت خود در دادگاه محاكمه حقيت‌‏جو راجع به بازداشتگاه‌‏هاي سپاه را در به جريان افتادن مجدد اين پرونده‌‏ها موثر دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون دبيركل سازمان ادوار تحكيم وحدت با بيان اين مطلب كه تاكنون سه پرونده براي موسي‌‏خوئني‌‏ها تشكيل شده كه يك فقره آن مربوط به دوران مجلس ششم و ايفاي وظايف نمايندگي و دفاع از حقوق زندانيان و شهروندان و سخنراني در مورد انتخابات مجلس هفتم بوده و فقره ديگران مربوط به سخنراني هفت ماه قبل وي در دانشگاه يزد مي‌‏باشد، تصريح كرد: شاكيان مربوطه به ترتيب سپاه پاسداران، مدعي العموم و نيروي مقاومت بسيج يزد هستند.
سيدنژاد در پايان جمع بندي جلسه را پيگيري دقيق اين روند و اتخاذ راهكارهاي مناسب از سوي اعضاء اعلام كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16906

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشست فعالان سياسي و دانشجويي در مورد محاكمه "حقيقت‌‏جو"و احضار "موسوي‌‏خوييني" برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016