یکشنبه 4 بهمن 1383

روزنامه انگليسي "ساندي‌‏ميرور": بلر خطاب به بوش : در حمله به ايران تنهايي، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نخست‌‏وزير انگليس خطاب به رئيس‌‏جمهور آمريكا تأكيد كرد: لندن در حمله آمريكا به ايران مشاركت نمي‌‏كند.

به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران ( ايلنا‌‏ ), در ادامه مخالفت‌‏هاي مقامات اروپايي با احتمال حمله آمريكا به ايران، "توني بلر" به "جرج بوش" هشدار داد: انگليس از هيچ گونه حمله آمريكا به ايران حمايت نمي‌‏كند.
به نوشته روزنامه انگليسي "ساندي‌‏ميرور" يكي از منابع بلندپايه دولت انگليس افشا كرد‌‏: "توني بلر" خطاب به رئيس‌‏جمهور آمريكا گفت: آمريكا در هر گونه حمله به ايران تنها خواهد بود زيرا من معتقدم شرايط سياسي و اخلاقي براي اين كار نمي‌‏تواند فراهم شود.
وي گفت‌‏: در حال حاضر، "توني بلر" در انتخابات عمومي در ماه مي با خطر مواجه شده است و هرگونه حمله به ضد ايران، مي‌‏تواند شرايط را وخيم‌‏تر سازد.
به گزارش اين روزنامه، بلر تصميم دارد در تلاش‌‏هاي كاخ‌‏سفيد براي حمله به محور شرارت "جرج بوش" شامل ايران، عراق و كره‌‏شمالي وارد نشود زيرا مي‌‏داند كه چنين اقدامي به قيمت ميليون‌‏ها رأي در ماه مي براي وي تمام مي‌‏شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بخش ديگري از اين خبر، به نقل از يكي از معاونان بوش آمده است: پنتاگون قصد دارد تا جايي كه امكان دارد تأسيسات نظامي ايران را تخريب كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17322

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روزنامه انگليسي "ساندي‌‏ميرور": بلر خطاب به بوش : در حمله به ايران تنهايي، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016