یکشنبه 23 اسفند 1383

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم: خبرنگاران زن با عشوه و طنازي با نماينده‌‏ها مصاحبه مي‌‏كنند و از آنان خبر مي‌‏گيرند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

ماجراي افشاي پاداش و عيدي نمايندگان مجلس هفتم در صحن علني امروز مجلس، اتهام جديدي را متوجه خبرنگاران پارلماني ساخت.

به گزارش " ايلنا" به دنبال انتشار كمك سه ميليون و پانصد هزار توماني رئيس مجلس به نمايندگان و افشاي عيدي و پاداش يك ميليون صد هزار توماني رئيس مجلس به نمايندگان، برخي از نمايندگان اصول گراي مجلس اين گونه اخبار را در راستاي تخريب مجلس هفتم خوانده و از سوي ديگر برخي ها به خبرنگاري كه فيش حقوقي نماينده را منتشر ساخته بود اتهام" سرقت" و "دستبرد" فيش از كازيوي نمايندگان را نسبت دادند.
در نشست علني امروز مجلس، يكي ديگر از نمايندگان انتشار چنين اخبار محرمانه اي را از طريق در پيش گرفتن شيوه هاي طنازي از سوي خبرنگاران نسبت داد و گفت: خبرنگاران زن با عشوه و طنازي و با وضعيتي خارج از شان يك زن مسلمان با نماينده ها مصاحبه مي‌‏كنند و از آنان خبر مي‌‏گيرند.
وي پس از طرح اين ادعا گفت: به ياري حق هيچ نماينده‌‏اي در مجلس با حيله هاي اين دسته از خبرنگاران تشويق به ارايه خبر و مصاحبه نمي‌‏شود.
يحيي‌‏زاده هم چنين از حداد عادل انتقاد كرد كه چرا نمايندگان را قابل ندانسته و در دادن عيدي و پاداش با آنان مشورت نكرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: اينكه آقاي حدادعادل با نامه‌‏اي محرمانه مبالغي را به نمايندگان بدهد كار غلطي است و توضيحات و توجيهات ارائه شده، صحيح نبود.
يحيي زاده به توضيح حدادعادل درمورد اينكه مبلغ يكصدهزار تومان عيدي براي كاركنان دفاتر نمايندگي است، اعتراض كرد و گفت: آيا در اين مورد با حيثيت عزيزاني كه در دفاتر نماينده به صورت افتخاري كار مي‌‏كنند، بازي نشده است؟

Copyright: gooya.com 2016