چهارشنبه 26 اسفند 1383

معين: رد صلاحيت من اعتبارى ندارد، شرق آنلاين

شرق آنلاين: مصطفى معين نجف آبادى يكى از كانديداهاى اصلاح طلبان در نهمين انتخابات رياست جمهورى امروز در يك كنفرانس مطبوعاتى اعلام كرد عدم تاييد صلاحيت من براساس سوابقم هيچ اعتبار قانونى نخواهد داشت و با اوليه ترين اصول دموكراسى در تعارض خواهد بود.
وى سپس سوابق سياسى و اجتماعى خويش را برشمرد و گفت: دانشگاهى بودن، پذيرش مسئوليت هاى متعدد در وزارت علوم، نمايندگى مجلس از شهرستان هاى مختلف و ۲۰ سال حضور در شوراى عالى انقلاب فرهنگى از سوى امام و رهبرى دلايلى براى اينكه در اين انتخابات صلاحيتم احراز نشود، نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى در خصوص نظرسنجى هاى صورت گرفته در خصوص وضعيت كانديداتورى اش گفت: نظرسنجى ها نشان مى دهد كه از آبان ماه مقبوليت مردمى من سير صعودى داشته است. معين طرح رفراندوم را موضوعى مهم خواند و خواستار به رسميت شناخته شدن آن شد اما در عين حال گفت كه ما بيش از خارج به داخل چشم دوخته ايم.
وى كانديداتورى ابراهيم يزدى را نيز به فال نيك گرفت، اما اذعان كرد كه ما بايد براى شركت در انتخابات حداقل هايى چون انتخابات آزاد و مشاركت مردم را بپذيريم.
وى همچنين گفت: من با يك رويكرد علمى به عرصه انتخابات پا گذاشته ام چرا كه هدفم پيشبرد گفتمان عدالت و دموكراسى در تمام عرصه ها است و با توجه به تجربه هايم در عرصه هاى دانشگاهى، اميدوارم بتوانم با روش علمى موج دوم اصلاحات را پيش ببرم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19394

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: رد صلاحيت من اعتبارى ندارد، شرق آنلاين' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016