چهارشنبه 10 فروردین 1384

سند دیگری بر آدمکشی و تروریست پروری! کوروش گلنام

همه از خبر حکم مجازات غیابی برای یک اسمن دیپلمات ایرانی در مصر در 7 فروردین 1384(27مارس 2005)، بنام محمد رضا حسین دوست به اتهام تروریست پروری و برنامه ریزی برای ترور حسنی مبارک رئیس جمهوری مصر با خبر هستیم. چنین خبرهایی برای ما ایرانیان، با توجه به شناختی که از "ج" جهل و جنایت و هزاران قربانی جنایت های آن داریم، نه تنها به هیچ رو شگفت آور نیست، بلکه نشان از سند دیگری بر درستی سخنان، فریاد ها و دادخواهی های ما در 26 سال حاکمیت این آدمکشان را با خود دارد.
برخورد گماشتگان دولت پنهان از آن میان سخنگوی وزارت امور خارجه، حمید رضاآصفی اما چون همیشه استوار بر انکار، فریب کاری و گزافه گویی های همیشگی است. این نیز برای ما شگفتی ندارد چون "دیوار حاشای" این رژیم همیشه بلند است. این سخنگو که خود فرمایشی ـ نمایشی است و اختیاری از خود ندارد، پس از آشکار شدن این رسوایی تازه و حکم دادگاه مصر، فورن سخنان صد ها بار بازگو شده، ساخته و بسته بندی شده دولت پنهان را بیان فرمودند به این شرح:
"ايرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه حكم دادگاه امنيتی مصر درباره يك ديپلمات ايرانی و يك تبعه مصری به اتهام جاسوسی به نفع ايران را مسخره خواند."حميد رضا آصفی روز يكشنبه افزود: اين سناريو از ابتدا بي‌اساس و فاقد ادله حقوقی بوده و برپايی اين دادگاه نمايشی برای خوش خدمتی به رژيم صهيونيستی صورت گرفته است.
وی اضافه كرد: دادستانی مصر بايد ريشه مشكلات را در داخل آن كشور بيابد و با تشكيل اين قبيل دادگاههای نمايشی و صدور احكام فرمايشی و از پيش تعيين شده درصدد فرافكنی موضوعات داخلی خود بر نيايد." (1)
توجه می فرمایید! حتمن شنیده اید که می گویند: کور خیال می کند هر چه در توبره او هست در توبره دیگران نیز هست. این کور دلان چون همه کارشان "فرمایشی، نمایشی" است، می پندارند که دیگران نیز چون آنها هستند. چون خود جامعه ایران را دچار بزرگترین "مشکلات" کرده اند این را در توبره دیگران هم می بینندو چون خود هر روز "دادگاه های نمایشی" و " احکام فرمایشی" صادر می کنند، دیگر دادستانی ها را نیز چون خود می پندارند! خود سراپا توطئه و فریب و ریا کاری هستند و همه تلاششان این است که چهره حقیقیشان همیشه پنهان بماند، آنوقت ادعا می کنند:
"..وی با انتقاد از کسانی که با تکرار حرفهای دشمن، تاکید ملت ایران براستفاده از انرژی هسته ای را نادرست می دانند افزود: انرژی هسته ای فقط بهانه است اگر این بهانه هم نباشد امریکایی ها برای توطئه چینی بر ضد ملت ایران مسائل دیگری همچون حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر را بهانه می کنند..."(2)
این از سخنان گهر بار رهبر مسلمین جهان است! آقا خود سراپایش توطئه است، اما پی در پی دیگران را توطئه گر می خواند پشتیبانی از تروریسم و پایمال کردن خقوق بشر را که ویژگی اصلی "ج" اسلامی است"توطئه چینی" دیگران آنهم "بر ضد ملت ایران" و نه خود و دولت پنهانش در ایران می داند! سراپایش دشمنی با ملت ایران است [همآن ملتی که تا دیروز همه تلاش هایشان را کردند که آنرا به "امت اسلام" تبدیل کنند و با پایداری مردم چنان شکست خورده و سر افکنده شدند که اکنون از هراس و وحشت مرگی که بدان گرفتار آمده اند هر روز بارها او را "ملت بزرگ ایران " می خوانند] و در این باره مردم می توانند هزاران سند و مدرک نشان دهند آنوقت در بخشی از همین سخنان گهر بار راهگشا می گوید:
"..خامنه ای با اشاره به در پیش بودن مسئله انتخابات ریاست جمهوری که آن را بسيار مهم خواند و لزوم خنثی کردن توطئه ها و تهدیدات دشمنان ایران همبستگی ملی و مشارکت عمومی را در سال جدید دارای اهمیتی ویژه خواند.." همآن

رهبر، سران دولت پنهان و گماشتگان آنها نمی توانند روشن کنند که چرا همه بر علیه آنها توطئه می کنند و چرا همه دنیا دشمن آنها هستند؟ چرا هر جا در باره ترور، ترورپروری و تروریسم سخن به مبان می آید، نام "ج" اسلامی در آن می درخشد؟ و چرا هر جا که بدنامی و ننگ است، نام سران این رژیم سیاه کار است که پر رنگ تر از همه به چشم می آید؟
از آقایان باید پرسید که: شما اگر این همه ریگ به کفش ندارید چرا به جای هذیان گویی به اقدام قانونی روی نمی آورید؟ جرا برای اثبات بیگناهی خود و گماشته محکوم شده خود به یک دادگاه جهانی روی نمی آورید و سند و مدرک بیگناهی این گماشته نگون بخت خود را ارائه نمی دهید؟ آیا برای کسی پذیرفتنی است که رهبر و سران حکومتی که در هوچیگری و براه انداختن هیاهو و سینه زنی و فریاد "وا اسلاما" سر دادن شهره هستد و هر روز دست به دعا دارند که موردی پیش آید که با ایجاد هیاهو هاو مظلوم نمایی هایی شیوه و ویژه خود، اگر بتوانند در پندار جهانی اثر مثبتی گزارده تا چهره شومی که از آنها در برابر جهانیان به وجود آمده است را کمی ترمیم کنند، در برابر چنین اتهام سنگین، شرم آور و ننگینی تنها به چنین سخنان پوچ و بی پایه و هزاران بار تکراری، و فراخواندن رئيس دفتر حفاظت منافع مصر، شوقی اسماعیل به وزارت خارجه و اعتراض به او با وعده های سرخرمن پی گیری موضوع بسنده کنند؟ چگونه ممکن است رژیم آدمخوار ی چون "ج" اسلامی، اگر چون همیشه دامنش آلوده نباشد، چنین مجالی را از دست بدهد! و تلاش کند سرو ته این ننگ و رسوایی جدیدرا با این ترفندهای شناخته شده، به هم آورد! هر کس که شما را نشناسد، مردم "ج" اسلامی زده ایران که شما را خوب می شناسند. برای نمونه دادگاه میکونوس را که فراموش نکرده اید؟(نمونه چون دادگاه هایی دیگر نیز آنها را به جرم برنامه ریزی و مشارکت در آدمکشی محکوم کرده اند. همین حکم تازه دادگاه مصر در حقیقت حکم محکومیت "ج" اسلامی است. آن دیپلمات که بی اجازه دولت پنهان و رهبرکه نمی تواند آب بخورد!) همآن دادگاهی که امروز بر اساس حکم آن، همین آقایان کاندیدای ریاست جمهوری چون هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ولایتی و محسن رضایی، جرأت و جسارت ندارند با اسم و نام و در لباس خود(نه با شیوه های مافیایی و با نام و مدارک و لباس و چهره ای ساختگی و دگرگون شده) به بیرون از کشور مسافرت کنند چون حکم دستگیری آنها در اختیار پلیس جهانی است. یکی از دلیل های دست و پا زدن رفسنجانی برای رسیدن سه باره به پست ریاست جمهوری و حتمن آن دوی دیگر، این است که خود را دست کم 4 سال بیمه کند که اگر به بیرون از مرزهای ایران رفت بازداشتش نکنند زیرا گفته می شود که مقام های رسمی در چنین مواردی از "مصونیت سیاسی" بر خوردارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باید امیدوار بود که آقایان وکیل های مبارز و آزادی خواه ایرانی چون آقای لاهیجی که کارشناس کارهای حقوقی بوده و در باره حقوق جهانی آگاهی و دانش کافی دارند، در این پرونده ها تحرک ایجاد کرده و کارزار گسترده ای؛ که بی گمان مورد پشتیبانی همه جانبه هم میهنان قرار خواهد گرفت، را براه بیاندازند. در سال 1384 به پیشانی سفید ها نباید مجال نفس کشیدن داد. مردم ایران دیگر نمی توانند اجازه دهند یک متهم به آدمکشی، در انتخاباتی فرمایشی به پست رباست جمهوری برسد. مردم دیگر نمی خواهند با ننگ زندگی کنند. ننگ بس است!

زیر نویس:
1 ـ اخبار روز 27 فروردین 1384 و دیگر سامانه های خبری گوناگون.
2 ـ اخبار روز، سه شنبه 2 فروردین 1384، همچنین در گویا، پیک ایران و...

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19946

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سند دیگری بر آدمکشی و تروریست پروری! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016